Ford je odobrio upotrebu hidrotretiranog biljnog bilja HVO (Hydrotreated Vegetable Oil) za Ford Transit.

To je gorivo koje je nastalo preradom otpadnog ulja, a koje se može koristiti umjesto konvencionalnog dizel goriva. Korištenjem HVO-a moguće je smanjiti aktivnu emisiju stakleničkih gasova i do 90%, uz to, takva vozila emituju manje NOx, a gorvo ne sadrži sumpor, pa u izduvnim gasovima nema štetnog SO2.

Kompanije širom Evrope prikupljaju korišteno ulje za kuhanje iz restorana, ugostiteljskih objekata i škola, što je u skladu sa inicijativom koju podržava Evropska komisija. Osim toga, HVO, koji sadrži otpadne životinjske masti i riblje ulje, pomaže dizel motorima da lakše startaju pri niskim temperaturama. U procesu proizvodnje, koristi se vodonik kao katalizator, što znači da HVO čistije sagorijeva od klasičnih biodizela.

Ford je testirao HVO u motoru 2.0 EcoBlue, kako bi se uvjerio da neće biti potrebne izmjene i da njegovo korištenje neće utjecati na servisni interval.

HVO je u prodaji na pojedinim benzinskim pumpama u Europi, uglavnom u Skandinaviji i Baltičkim zemljama, gdje se može ponuditi u čistom obliku ili u obliku mješavine sa uobičajenim dizelom. Ovo gorivo su prihvatili i pojedini flotni operatori , kako bi poboljšali svoje ekološke performanse. Posebnu pogodnost predstavja i mogućnost miješanja, pa na primjer, ako je rezervoar prazan, moguće ga je dopuniti konvencionalnim dizel gorivom.

„Omogućujemo našim vozilima da koriste gorivo nastalo iz otpada, uključujući korišteno ulje za kuhanje. Upotreba biljnog ulja koje je hidrotretirano, zapravo je realan način na koji će vozači i operateri voznih parkova uskoro moći pomoći u poboljšanju kvaliteta zraka“ objašnjava Hans Schep, direktor komercijalna vozila u Ford of Europe.