Početkom oktobra ove godine Scanijin splitski servisni centar započeo je s radom u moderno opremljenoj radionici na novoj lokaciji u Radnoj zoni Dicmo, na adresi Kraj 5a. U objektu površine 900 m² korisnicima je na raspolaganju stručni tim mehaničara i servisnih tehničara za redovno održavanje, preciznu dijagnostiku i radionički popravak kamiona, prikolica, autobusa te brodskih i industrijskih motora, kao i za uslugu asistencije na cesti od 0 do 24 (Scania Assistance).

Servisni centar opremljen je po svim Scanijinim standardima sa kompletno novim alatima, dizalicama, dijagnostikom za vozila i motore, opremom za elektrolučno zavarivanje, automatskom stanicom za punjenje klime kamiona i autobusa… U skladu sa Scanijinom globalnom misijom održivosti transportne industrije i samog poslovanja, te prema ekološkim normama o zaštiti okoliša, na parceli je izgrađena stanica za zbrinjavanje otpada.

Scania Hrvatska d.o.o. na ovaj način osnažuje svoju servisnu mrežu čiji su dio prodajno-servisni centar u Zagrebu, vlastiti servisi u Varaždinu i Rijeci, te ovlašteni servis Automehanika Vlajnić u Slavonskom Brodu. Scania ima duboko razumijevanje potreba prevoznika, te brodara i ribara sa dalmatinskog područja, za kvalitetnom postprodajnom podrškom, kako bi se oni mogli posvetiti isključivo svom poslu.

„Na području postprodaje konstantno investiramo u ljude i infrastrukturu. Nakon preseljenja splitske radionice na novu lokaciju u Dicmu, aktivno tražimo novi i veći prostor za servisnu radionicu u Rijeci. Sa spomenutim, kao i servisima u Zagrebu i Varaždinu, te ovlaštenim servisom u Slavonskom Brodu, pokrivamo cijelu Hrvatsku i vjerujem da smo s novim rješenjem u Splitu spremni poduprijeti naše stranke na zadovoljavajućem nivou. Sljedeće godine isto je u planu i u Rijeci, jer je s jakom prodajom u posljednje dvije godine postojeći servis postao premali. Kada razgovaramo sa našim strankama svi se slažu kako je postprodaja i odziv kod problema s vozilima vrhunski, te da naši dečki u servisima i u Assistance centru uvijek nastoje napraviti najbolje što mogu za njih“ izjavio je Teodor Naka, direktor Scanije Hrvatska d.o.o.

„Scania kontinuirano radi na podizanju nivoa usluga za svoje korisnike. Važan dio ovog rada je širenje servisne mreže i poboljšanje pristupačnosti servisnih radionica. Scania East Adriatic Region nedavno je preselila jedan od svojih postojećih servisa u Hrvatskoj, onaj u Splitu, u veći i adekvatniji prostor u Dicmu, gdje svojim korisnicima nudi veći radionički kapacitet i širi spektar usluga. Također, od 2018. godine Scania East Adriatic Region otvorila je dvije nove radionice u Srbiji, u Čačku i u Novom Sadu, pored postojećih u Beogradu i Nišu. Scanijine regionalne ambicije su daljnje razvijanje servisne mreže te zadržavanje vodeće pozicije u regiji po pitanju servisne pokrivenosti“ izjavila je Ekaterina Ermolenkova, direktorica servisa za Scania East Adriatic Region.