Pred laka komercijalna vozila se nerijetko postavljaju zahtjevi za dostavom na teško pristupačnim terenima. Kako bi izašli u susret takvim zahtjevima, poznata francuska kompanija Dangel , sa sjedištem u mjestu Sentheim, pripremila je 4×4 pogon za Opel Combo Cargo.

Kao osnova za preradu poslužio je već poznati Opel Combo Cargo, dugačak 4.753 mm, sa međuosovinskim rastojanjem od 3.440 mm i nosivošću od 880 kg.

Kako bi se standardni Combo pretvorio u vozilo sa visokim off-road sposobnostima, sistemi vješana i pogona su značajno modificirani.

Prije svega povišen je klirens za 90 mm, pa je najmanje restojanje od tla 205, anajveće čak 300 mm. Sa takvom visinom Combo može savladati napadni ugao od 26,6° , silazni ugao od 38,3°, te ugao rampe od 26° i savladati uzbrdicu 41°.

Za pogon se koristi  već poznati turbodizelski motor radne zapremine 1,5 l, sa 130 KS (96 kW), čija snaga se prenosi preko 6-stepenog manuelnog mjenjača.

Pogonski sistem je pretrpio značajne modifikacije, pa vozač, korištenjem rotacionog prekidača može odabrati modove vožnje: ECO 2WD (pogon samo na prednje tolkove) i AUTO 4WD (pogon na sve četiri točka). U ECO 2WD modu smanjena je potrošnja goriva (5.4 l/100 km, emisija CO2 144 g/km), ali i habanje guma.

U AUTO 4WD modu, centralni diferencijal, prenosi dio obrtnog momenta i na stražnje točkove, kada prednji točkovi počnu gubiti grip. Za još teže uslove vožnje, vozač može odabrati R.Lock, odnosno blokirati stražnji difierencijal, kako bi savladao terense prepreke.

Konverziju u 4×4 može sprovesti Dangel, u vlastitim radionicama, po cijeni od 6.400 eura (u Njemčkoj, bez poreza), nakon čega ovo vozilo postaje sposobno za terensku upotrebu.