Iveco je u Madridu spektakularno predstavio svoj novi teški kamion S-Way. Ovaj novitet je razvijen sa ciljem da korisnicima isporuči kompletan paket, ne samo proizvoda, već i usluga usmjerenih prema vozaču, uz održivost i visok nivo povezivosti.

Na globalnoj konvenciji, održanoj u izložbenom centru IFEMA u Madridu, organiziranoj za Iveco distributere, trgovce, kupce i medije (gotovo 1.500 zvanica), učestvovali su i globalni partneri Iveca u ovom projektu: Amazon, Shell i Microsoft.

Iveco S-Way, kako bi se suočio sa oštrom konkurencijom, donosi sva saznanja i iskustva prethodnih generacija, te neke novitete, prilagođene potrebama korisnika, sa jasnim ciljem smanjenja ukupnih troškova vlasništva (TCO).

Uz kamion, kao proizvod, u ponudi će biti novi poslovni model, koji pokriva radni ciklus vozila i pomaže korisnicima da zadovolje zahtjeve klijenata.

Već na prvi pogled Iveco S-Way se izdvaja novim dizajnom kabine, kako spolja, tako i iznutra. Tu je sada novi krov, nova rešetka hladnjaka, novi prednji branik, novi bočni paneli, te aerodinamički paket (aero kit) sa gumenim produžecima koji olakšavaju optok zraku. Iz Iveca tvrde, da je aerodinamika poboljšana za 12%, što se odražava na smanjenje potrošnje goriva do 4%.

Prilikom konstruisanja kabine, vodilo se računa o postizanju ušteda u proizvodnji, ali nikako na uštrb sigurnosti i kvaliteta, pa ojačane strukture (u skladu sa ECE R29.03), ne samo da podižu nivo sigurnosti, već omogućuju i bolju poziciju vozača u kabini, što osigurava bolju vidljivost i preglednost u svim uslovima. U Ivecu,posebno ističu da je konstrukcija vrata potpuno nova i da pruža izuzetno visok nivo sigurnosti i funkcionalnosti.

Unutrašnjost kabine je prostrana i dobro iskorištena. Podnica je ravna, a unutrašnja visina je 2.150 mm. Povećan je kapacitet unutrašnjih prostora za odlaganje, pa je korisna zapremina ormarića smještenih iznad vjetrobranskog stakla 270 l.

Velika pažnja posvećena je ergonomskim rješenjima, pa su sve kontrole smještene na dohvat ruke, a centralna konzola je zakrenuta ka vozaču. Na točku upravljača su brojne funkcije, a na centralnoj konzoli je 7-inčni displej koji omogućuje pristup novom infotainment sistemu koji omogućuje mirroring sa telefonom koristeći Apple Car Play. Također, tu je Bluetooth za hands-free i audio streaming, DAB radio, prepoznavanje glasa i navigacioni sistem, kao i brojna druga hardverska i softverska poboljšanja. Uz to, tu su i brojne nove usluge koje će pomoći pri (prediktivnom) održavanju, te dodatnom smanjenju operativnih troškova.

Na primjer, kreiran je novi sistem, zapravo skup rješenja, nazvan MyIVECO. Taj sistem povezivanja, sakuplja, obrađuje i razmjenjuje podatke u realnom vremenu, a koristi uslužnu platformu razvijenu u saradnji sa Microsoftom, koja osigurava sigurno pohranjivanje podataka, upravljanje, te mnoge dodatne usluge, koje će biti dostupne na mobilnim uređajima ili na računarima.

Za pogon se koriste već provjereni pogonski agregati sa dizelskim motorima radnih zapremina 9,11 i 13 litara i rasponom snaga od 330 do 570 KS, kao i motori Natural Power (na LNG) zapremina 9 i 13 litara sa snagama od 270 do 460 KS. Za prenos snage, kao i u Stralisu, koristi se provjereni ZF automatski mjenjač, čije su komande (prekidači: D, N i R) smještene na centralnoj konzoli.

Logistički operateri će biti posebno zadovoljni jer je trenutno Iveco S-Way Natural Power jedini LNG kamion, koji uz 460 KS nudi doseg do 1.600 km. Na taj način je u potpunosti moguće iskoristiti sve prednosti korištenja prirodnog gasa (metan), koji u odnosu na dizelsko gorivo stvara manje buke, a u produktima sagorijevanja ima 99% manje čestica i 90% manje NOx, a korištenjem biometana, emisija CO2 je niža za do 95%.

Osim svega toga, Iveco predstavlja i dva konceptna kamiona Iveco FIT CAB i Magirus, sa kojima se obraća posebnim kupcima.

Iveco FIT CAB dovodi vozača i njegove fitness potrebe na prvo mjesto. Unutrašnjost kabine je uređena kao posebna vježaonica, pa kamion postaje neka vrsta fitness programa za vozača.

Iveco Magirus, odaje priznanje bogatom naslijeđu brenda, sa inovativnim pristupom i klasičnom dvobojnom šemom brena Magirus iz Ulma (osnovao Conrad Dietrich Magirus 1864).

Iveco S-Way se sklapa u Ivecovoj tvornici u Mardidu, dok se kabine proizvode u tvornici u Valladolidu, 200 km sjeverno od Madrida, pa će prvi primjerci biti tržišno dostupni već na jesen ove godine.

Kako bismo isprobal bar dio mogućnosti S-Waya, za novinare su organizirane probne vožnje na stazi Jarama (Circuito del Jarama), nedaleko Madrida.