Renault Kangoo predstavljen je 1997. godine, kao nasljednik tada zastarjelog modela Express, a njegova aktuelna generacija predstavljena prije više od 10 godina, što je jasan znak da su promjene neminovne.

Kangoo pripada rastućem segmentu, i pred sobom ima oštru konkurenciju, kao što su na primjer Volkswagen Caddy ili Ford Transit Connect, a saradnja sa Daimler AG (Mercedes-Benz Citan) mu nije donijela željenu prevagu na tržištu.

Međutim, Kangoo Z.E., koji je na tržištu prisutan od 2011. godine je tražen, što potvrđuje više od 40.000 isporučenih primjeraka (od tada).

Pred konstruktore i dizajnere je stavljen težak zadatak, da procijene u kojem pravcu usmjeriti razvoj, jer izgleda da korisnici, bar u tom segmentu lakih komercijalnih vozila, traže vozilo koje će obilkom i performansama više ličiti na putničko vozilo, nego na van.

Već ranije, Renault je najavio da će u novoj generaciji Kangooa, gotovo sigurno u ponudi biti električno pokretana verzija Kangoo Z.E., koja bi, po svemu sudeći, koristila pogonski sistem kao putnički model Renault Zoe, pa bi takvo vozilo trebalo imati doseg od oko 270 km.

Također, gotovo je sigurno da će i u novoj ponudi i dalje ostati dobro poznati motor 1.5 dCi, vjerovatno sa 80,95 i 116 KS, a postoji mogućnost da u ponudu, (u zavisnosti od tržišta) bude uvršten i benzinski turbopunjeni motor 1.3 TCe, vjerovatno sa 116 KS.

Iz Renaulta još uvijek nema zvaničnih informacija, a novi Kangoo se može očekivati tokom naredne godine.