Renault je predstavio Master 1980. godine, Master 2, predstavljen je 1997, a Master 3 2010. godine. Od tada do danas, proizvedeno je 2,4 miliona primjeka, od kojih 118.176 prodato tokom 2018., a Master je prisutan na tržištima 50 zemalja.

Proizvodi se u Renaultovoj tvornici Batilly u Francuskoj, a od 2009. godine i u tvornici Curitiba u Brazilu, a Master je tržišni lider na tržištima Francuske, Poljske, Slovenije, Hrvatske, Brazila i Maroka.

Novi Master dobio je redizajnirani prednji dio, koji je sada robusniji i zadržava vzuelni identitet sa ostalim modelima Renaultova ponude lakih komercijalnih vozila. Izmijenjena je prednja maska, kao i svjetla sa C-oblikom, linija poklopca motora je nešto visočija, a blatobrani su ojačani i više istaknuti. Uz to, tu je i nova boja Urban Gray.

Osim toga, restilizirana je i unutrašnjost, koja je dobila neke elemente kao kod putničkih automobila, a odabrani su kvalitetniji materijali i tamnije boje. Restiliziran je cockpit, sa većim otvorenim i zatvorenim pretincima, zračni otvori klima uređaja su dobili hromirane umetke, a novi su i volan i ručica mjenjača. Displej navigacionog uređaja je integrisan u dashboard, a u ponudi multimedijalnih sistema su R-LINK Evolution i Media Nav Evolution. U vozačkoj kabini kao i u tovarnom prostoru je novo LED osvjetljenje, pa se novi Master može pohvaliti sa 5 puta više svjetla u tovarnom prostoru.

Velika pažnja posvećena je sistemima sigurnosti i asistencije. Tako je novi Master dostupan sa sistemom ADAS (advanced  driver  assistance  systems), pa su na primjer automatsko paljenje svjetala i automatska aktivacija brisča, te Side  Wind  Assist (asistencija protiv bočnog vjetra) dio standardne opreme, a tu su i Front Park Assist, Rear View Assist (sa kamerom za vožnju unatrag), Blind Spot Warning, Active Emergency Braking System…

Obnovljena je i ponuda pogonskih agregata, koja se oslanja na motor 2.3  dCi  koji daje više snage i obrtnog momenta, a u prosjeku troši 1 l/100 goriva manje nego prije. Motor je dostupan sa snagama od 130, 145 i 165 KS (Euro VI-D), sa pogonom na stražnje točkove i sa 135, 150 i 180 KS (Euro VI-Dtemp) sa pogonom na prednje točkove.

Novi Master je dostupan sa tri visine i četiri dužine karoserije, ukupnom dopuštenom masom od 2,8 do 4,5 tona, te tovarnim prostorima zapremina od 8 do 22 m3, što čini 350 varijanti. Također, tu su i posebne izvedbe karoserije, uključujući van, deep cab (7-sjed za transport radnika do gradilišta), kiper, platforma, šasija… što čini ukupno 500 varijanti.

Novost je i električno pokretani Master Z.E., koji sa baterijom kapaciteta 33kWh ima doseg od oko 120 km (u relanim uslovima vožnje),  i elektromotorom snage 57 kW, koji se proizvodi u tvornici Cléon u Francuskoj. Za punjenje baterije na WallBox punjaču (32 A, 7,4 kW), potrebno je 6 sati. Master Z.E. je dostupan u 6 verzija sa tri dužine i dvije visine karoserije, te tovarnim prostorima zapremine od 8 do 13 m3.