Ford Ranger je najprodavaniji pick-up u Evropi. Tokom prva 3 mjeseca ove godine, u Evropi je isporučeno 13.600 primjeraka, što je čak 15% više nego u istom periodu lani.

Zbog takvih rezultata, a kako je već ranije najavljeno Ford je odlučio evropskim kupcima ponuditi i Ranger Raptor, kojeg je razvio Ford Performance.

Naime, Ranger Raptor se razlikuje od standardnog (evropskog) Rangera, jer ima viši klirens, širi je, pokreće ga motor 2.0 EcoBlue, sa 213 KS i 500 Nm obrtnog momenta, čiju snagu do sva četiri točka prosklieđuje novi 10-stepeni automatski mjenjač.

Rastojanje od tla je visočije za 51 mm (u odnosi na Ranger XLT) i iznosi 285 mm, trag točkova je širi za 150 mm, hod ovjesa je duži, jer su izmijenjene opruge, te ugrađeni FOX amortizeri.

Terenske sposbnosti su odlične jer Raptor može savladati vodenu prepreku (gaz) do 850 mm, napadni ugao od 32,5°, te uglove rampe i slaza od 24°, a podnica je zaštićena čeličnom pločom debljine 2,3 mm.

Uz brojne standradne sisteme asistencije, vozaču je na raspolaganju i Terrain Management System, koji nudi 6 različitih modova vožnje: Normal mode, Sport mode, Grass/Gravel/Snow mode, Mud/Sand mode, Rock mode i Baja mode.

Ni to nije sve jer je ojačan sistem kočenja, a modificirani stražnji branik može podnijeti opterećenje od 2,5 tona.

Prema prvim najavama, ovaj model će kupcima u Evropi biti dostupan početkom ljeta.