Protekla godina je za Renaultova laka komercijalna vozila bila rekordna, pa je sa gotovo 620.000 isporučenih vozila, ostarila rast od 34%, u odnosu na godinu ranije.

Namjera je da se Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance u ovom segmentu, sa 2,5 miliona vozila svrsta u svjetke lidere. U tom ccilju, već se pojačava tržišno prisustvo u Južnoj Koreji, Latinskoj Americi (posebno Argentini i Columbiji) gdje će biti ponuđeni novi Kangoo i Duster Oroch. Također, biće pojačano i prisustvo u Kini, gdje će RBJAC (Renault Brilliance Jinbei Automotive Company) do 2022. godine ponuditi čak sedam novih električno pokretanih modela.

Sada Renault nudi svoju gamu već poznatih vozila, ali sa obnovljenim dizajnerskim identitetom.

Novi Master ima veći i robusniji prednji dio, novi enetrijer, i nove sisteme asistencije, kao što su Rear View Assist, Side Wind Assist, za olakšanu vožnju unatrag i bolje ponašanje pri bočnom vjetru. Također, unaprijeđeni su i motori, smanjena potrošnja goriva, a najsnažnija verzija Mastera sada raspolaže sa 180 KS i 400 Nm obrtnog momenta, a tu je i električna izvedba, Master Z.E.

Novi Trafic, uz osvježen dizajn karoserije i luksuzniju opremu kabine, donosi i novi automatski EDC6 6-stepeni automatski mjenjač.

Alaskan, je kao jedini Renaultov pick-up, dobio stilske izmjene na karoseriji i  viši nivo sigurnosti, te nosivost povećanu na 1,1 tonu.

Kangoo Z.E. Concept, je očigledna najava da Renault ulazi u segment električnih lakih komercijlanih vozila, ali najavljuje i novi Kangooa, koji se može očekivati tokom naredne godine.

Renault EZ-FLEXje konceptno rješenje za dostavu robe na odredište, to je električno, povezano i kompaktno vozilo, velikih manevarskih sposbnosti.