Mercedes-Benz  Arocs ostaje vijeran svojim vrlinama, i nastavlja da se ističe snagom, robusnošću i efikasnošću. Istovremeno, Mercedes-Benz Trucks nudi digitalne aplikacije za građevinski sektor. Iznad svega, već postojeća sposobnost Arocsa da se prilagodi različitim nadgradnjama je dodatno poboljšana. Na primjer, pojedinačne funkcije kontrole nadgradnje, koje nisu relevantne za sigurnost, mogu se integrisati u multimedijalni kokpit novog Arocsa, što donosi brojne prednosti i za vozače i za prevoznike i za nadgradnje.

Displeji u Multimedia Cockpitu pokazuju funkcije nadgradnje, a virtualni prekidači djeluju kao dodatne kontrole.

Multimedijalni kokpit novog Arocsa, koji se sastoji od dva digitalna ekrana, zamjenjuje klasičnu instrument-tablu i nadopunjuje kontrolni panel prekidača na kontrolnoj tabli. Primarni displej visoke rezolucije, iza volana, jasno pokazuje sve informacije o vozilu i statusu vožnje i radnog stanja. Ako je uređaj ili montirana nadgradnja u radu, to se simbolično prikazuje indikatorskim svjetlima na primarnom displeju. Osim toga, tu su pop-up ikonice mogu dati upozorenja za upravljački program, a može se konfigurirati i do deset poruka. Pop-up se sastoji od simbola i tekstualnih informacija, a poruke mugi biti, na primjer: Greška u prenosu u karoseriji vozila, Greška u spojnici prikolice, Previsoka temperatura ulja ili Potrebno servisiranje karoserije.

Drugi displej multimedijalnog kokpita, sa ekranom osjetljivim na dodir, nalazi se na centralnoj konzoli. Za praktičnu integraciju ne-sigurnosnih funkcija nadgradnje, može se primijeniti do osam pojedinačnih selektivnih virtualnih prekidača, a odgovarajući simboli se mogu odabrati iz više od 130 predložaka. Osim toga, još uvijek je moguće dodijeliti funkcije klasičnim prekidačima na kontrolnoj tabli, neposredno ispod sekundarnog displeja. Ako broj priključaka koji se ovdje nalaze nije dovoljan, dodatna kontrolna ploča, uz držač čaša, može se naručiti kao posebna oprema.

Još jedna prednost tehničke integracije u multimedijalni kokpit novog Arocsa: da bi se predstavili odgovarajući simboli koje želi proizvođač nadgradnje, više nije potrebno rastavljati instrument-tablu. Simboli se mogu vrlo lako konfigurisati iz menija vozila, što može uraditi servisni partner, koristeći takozvanu XENTRY dijagnostiku. Do pet indikatorskih ikonica se može slobodno odabrati za primarni prikaz multimedijalnog kokpita. U ovom slučaju, ikonice prikazuju radni status karoserije vozila: na primjer, da li su uključena prednja svjetla na karoseriji, ili su produženi potpornji za kran.

Sekundarni prikaz multimedijalne kokpita može prikazati slikesa najviše četiri kamere. Ako na gradilištu nema vanjskog nadzornika, mnogim nadgradnjama postavljenim na građevinska vozila može se sigurno upravljati samo iz kabine, ako se njihov radijus djelovanja precizno nadzire kamerama. U novim Arocsima, to obično ne zahtijeva instalaciju dodatnih ekrana. Umjesto toga, do četiri kamere mogu da prenesu slike na sekundarni displej multimedijalnog kokpita. Vozač može birati između različitih načina gledanja i, na primjer, samo prikazati sliku koja je trenutno zanimljiva na cijelom displeju.

Ukratko: u novom Arocsu, karoserija i nadgradnja vozila, i multimedijalni kokpit, rade zajedno. Rješenja za instalaciju, koja se mogu prilagoditi, pružaju vozaču više informacija nego ranije. Moguće je i dalje koristiti mehaničke prekidače koji kontroliraju funkcije, ili se mogu zamijeniti virtualnim prekidačima, kojima  se prikladno i intuitivno kontrolše. Štaviše, ovo smanjuje potrebu za dodatnim ožičenjem, odnosno, komplikovano ožičenje na kontrolnoj tabli , sa prekidačima više nije potrebno.

Sposobnost Arocsa da se prilagodi nadgradnji u hardverskom smislu, također je dodatno poboljšano. Na primjer, sada je dostupan tvornički vertikalni izduvni sistem, za sva vozila sa četiri osovine. Ovo stvara dodatni prostor za ugradnju opreme, npr. za dodatne rezervoare za gorivo ili kutije za odlaganje potrebnog alata. Još jedna prednost ovih rješenja, u odnosu na prethodne, je bočni izduvni sistem, gdje je samo izduvna cijev vertikalna, čime se ne dobija samo više prostora, već je smanjena i ukupna masa. Sa novim izduvnim sistemom sa strane, moguće je stvoriti rešenje koje štedi prostor.

Mercedes-Benz Trucks, također, osigurava i kraće vrijeme ugradnje i viši nivo kvaliteta, zahvaljujući Mercedes-Benz Bodybuilder Managementu, gdje se Qualified Partners (kvalificirani partneri – nadograđivači) obavezuju da će održati određene standarde kvaliteta u skladu sa brendom Mercedes-Benz, a za uzvrat imaju pristup projektnim podacima, čime se štedi vrijeme i poboljšava kvalitet realizirane nadgradnje.