Iveco je obnovio Daily, jedan od najpopularnijih modela. U ovaj projekat, koji je trajao 3 godine, uloženo je više od 900.000 inženjerskih sati rada, 800 virtualnih i fizičkih testova, pripremljeno 200 prototipova i preveženo više od 3,5 miliona testnih kilometara. Projekat je bio usmjeren na kvalitet i proizvodnu efikasnost, te proširenje ponude.

Novi Daily ostaje prepoznatljiv po dizajnu, koji je postao dio njegovog identiteta. Dobio je nova LED svjetla i novu prednju masku, sa većim otvorima za zrak, a novi prednji branik se sastoji od 3 dijela, kako bi se olakšale i pojeftinile popravke, budući da su prema Ivecovim istraživanjima oštećenja prednjeg branika najčešća (90%) u uslovima urbane eksploatacije. U takvim slučajevima nije potrebno mijenjati kompletan branik, već samo jedan njegov dio.

Daily je bio prvo vozilo u segmentu koje je zadovoljavalo Euro 6D/Temp emisione standarde, a izmjene su značajne i s tehničke strane. Motor 2.3 F1A je sada dostupan sa snagama od 116 do 156 KS, sa light-duty i heavy-duty homologacijom, dok je motor 3.0 F1C sa heavy-duty homologacijom dostupan sa snagama od 160 do 210 KS, a dostupan je i u izvedbi Natural Power (CNG).

Postignuto je smanjenje potrošnje goriva od 10%, kao i smanjenje troškova održavanja za 10%, što je ostvareno, između ostalog, primjenom novog kompresora sa elektronski kontrolisanom varijabilnom geometrijom (Electronic-Controlled Variable Geometry Turbine), novim gumama sa smanjenim otporom kotrljanju (Class A Super Eco Low Rolling tyres), novim alternatorom (220A, 12V), te produženjem servisnog intervala na 60.000 km.

Novi Iveco Daily uvodi i nove napredne sisteme asistencije (Advanced Driver Assistance Systems), u koje se ubrajaju: Advanced Emergency Braking System i City Brake PRO, Queue Assist, Adaptive Cruise Control, koji u kombinaciji sa Queue Assist, održava brzinu i odstajanje sa vozilom ispred, te zadržava kolovoznu traku sa sistemom ProActive Lane Keeping Assist.

Ni to nije sve, jer je potpuno revidiran sistem prednjeg ovjesa i sistem upravljanja, a City Mode smanjuje silu potrebnu za upravljanje (na volanu) za 70%.

Osim toga, Iveco je pripremio i nove sisteme povezivosti, te će tako nastaviti uspješnu tradiciju dugu više od 40 godina.