Stelvio je jedna od najspektakularnijih cestovnih dionica na svijetu. Izvornu rutu je gradila Austrijska Monarhija, u periodu od 1820. do 1825. godine, sa ciljem povzivanja provincije Lombardije sa ostatkom Austrije. Ovu rutu čini 85 oštrih krivina, koje savladavaju visinsku razliku od 1.871 m.

Od tada se ruta nije mnogo mijenjala, a vremenom je postala izazov, prvo za biciklise, pa motocikliste, automobiliste… Brojni proizvođači automobila, kao što su Lamborghini, Porsche, Ferrari i Alfa Romeo, svoje automobile neizostavno testiraju i na ovom planinskom prelazu.

Međutim, nekima je vožnja tom cestom svakodnevica. Švicarska kompanija PostBus (PostAuto), za turiste organizuje dnevnu vožnju, odnosno autobusku liniju koja povezuje Müstair, u Švicarskom kantonu Graubünden, sa Bormiom u Italiji. Ova autobuska linija je aktivna od maja do novembra, dva puta sedmično. Polazi ispred Benediktinskog samostana St John Müstair , te nakon 80 km zavržava u Bormiu (stanica Tirano). Müstair je na 1.200 mnm, najviša tačka Stelvia je na 2.750 mnm, dok je Tirano na 400 mnm, što znači da autobus tokom jedne voženj savlada visinsku razliku od ukupno 3.900 m.

Na movoj zanimljivoj autobuskoj liniji saobraća poštanski autobus Scania Interlink dužine 11 m, iako je preko Stelvia saobraćaj za vozila dužine veće od 10 m nedozovljen. Autobus je širok 2,55 m, a visok je svega 2,3 m, jer je modificiran, kako bi mogao proći kroz stare tunele. Tokom jedne vožnje, nerijetko, autobus je izložen temperaturnim promjenama od -30 do +30°C.

„Autobus Scania Interlink nam je veoma važan, jer je posebno napravljen, kako bi zadovoljio traženu specifikaciju“ objašnjava Bruno Brot iz kompanije PostAuto.

Još jedna specifičnost ovog autobusa je sirena sa motivom uvertire za Rossinijevu operu William Tell, sa tri prepoznatljiva tona C, E i A.