Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV) su protekle godine ostvarila impresivne poslovne rezultate. VWCV je ostvario prihod od prodaje od 11,9 milijardi eura, sa operativnim profitom od 780 miliona eura. Zbog povećanih izdataka za nove proizvode i efekata uvođenja WLTP testne procedure,prihodi su bili nešto niži u odnosu na 2017. godinu, iako je isporučeno oko 500.000 vozila.

Prema riječima Thomasa Sedrana, predsjednika odbora VWCV namjerava transformicati industriju, iskoristiti finansijsku snagu i sinergiju unutar Grupe, te tokom ove godine uložiti više od 1,8 milijardi eura, kako bi od proivođača, postali provajder mobilnosti.

U ovoj godini  brend očekuje da dostigne nivo od prethodne godine, ali u mnogo izazovnijem okruženju. Ova godina će biti ključna godina tranzicije za VWCV. Nova strategija „GRIP 2025+“ će ponuditi odgovore na ključne izazove u industriji: zaštitu klime, digitalizaciju, nove usluge mobilnosti i autonomnu vožnju.

Kako bi se ostvarili ovi ciljevi, uključena je i MOIA, najnovija kompanija u Volkswagen Grupi, koja je osnovana u cilju redefinisanja mobilnosti u urbanim sredinama.

Tokom protekle godine ostvarena je saradnja sa novim partnerom, Fordom, koji također pojačava konkurentnu poziciju VWCV-a. Dva proizvođača se međusobno dopunjuju, a početni ugovori uključuju razvoj novih komercijalnih vozila, te zajedničko korištenje električnih platformi.