Mnogi vozači znaju da mogu uštedjeti gorivo pravovremenim otpuštanjem papučice gasa.

Ford uvodi ovu tehnologiju u komercijalna vozila, te pomaže vozačima da voze ekonomičnije, tako što će im dati na znanje kada treba da 2popuste gas“ na vrijeme, kako bi se izbjeglo oštro kočenje, na osnovu onoga što je ispred vozila, pa čak i izvan vidokruga.

Fordova tehnologija EcoGuide koristi satelitsku navigaciju vozila kako bi predvidjela buduće situacije u vožnji, koje pomažu pri informisanju vozača o najefikasnijem načinu vožnje. Analizira ponašanje vozača i nudi povratne informacije putem table sa instrumentima, kako bi se postigla optimalna efikasnost u odnosu na uslove na cesti.

„Svaki vozač je iskusio priliku kada mora naglo kočiti, ako je krivina oštrija nego što je očekivao, samo da bi nakon toga, ponovo ubrzao. EcoGuide će pomoći da se takve situacije izbjegnu, čime se štedi i vozilo i gorivo i vrijeme, te smanjuje stres vozača“ objašnjava Michael McDonagh, glavni programski inženjer programa Transit u Ford Europe.

Ford će prvi put predstaviti EcoGuide na novom Transitu, Transit Customu i Tourneo Customu, od polovine ove godine.

„Vozite glatko, procjenjujući put ispred sebe, kako biste izbjegli nepotrebno kočenje i ubrzanje, što može poboljšati efikasnost u vožnji, te smanjiti potrošnju goriva i do čak 12%“ rekla je Rebecca Ashton, voditeljica politike i istraživanja u britanskoj organizaciji za sigurnost na cestama IAM RoadSmart, koja vodi obuku za eko vožnju koju je odobrio Trust Saving Energy.

EcoGuide pomaže korisnicima da lakše voze, koristeći informacije iz Fordove satelitske navigacije i unaprijed im daje obavještenja o cestovnim čvorištima, nagibima i krivinama, ili o predstojećim ograničenjima brzine.

Na osnovu ovih informacija, sistem poziva vozača da usporava, dok indikator za promjenu stepena prenosa vozila preporučuje idealnu brzinu, koristeći ikone na instrument tabli, da bi se izbjeglo nepotrebno kočenje ili ubrzanje.

Osim toga, EcoGuide može vozačima pružiti povratne informacije o njihovoj efikasnosti vožnje kroz „halo“ oko digitalnog očitavanja brzine, na osnovu analize ubrzanja, kočenja i promjene stepeni prenosa. Halo se širi kada vozač usvoji efikasnije vozačke navike, a izvještaj će se moći pregledati na kraju svakog putovanja.

Novi Transit donosi povećanu sposobnost prevoza tereta i poboljšane pogonske agregate koji povećavaju efikasnost goriva do 7%. Novi Transit, također, nudi prvi u segmentu novu dizelsku EcoBlue hibridnu pogonsku opciju, koja pruža dodatno poboljšanje potrošnje goriva od oko 3% u poređenju sa standardnim dizelskim modelom (do 8% u urbanim aplikacijama sa stop-startom). Naime, uz već poznati motor 2.0 EcoBlue će biti i blagi hibridni sistem (48 V). Takav pogonski sklop koristi remenom pokretan starter/generator BISG (belt-driven integrated starter/generator) integrisan u kućište (manuelnog) mjenjača, koji se napaja iz zrakom hlađenog Li-Ion baterijskog bloka.

Novi Transit je povezan kao nikada do sada, nudeći operatorima prednosti sistema FordPass Connect, modemske tehnologije koja će pomoći profesionalcima u floti da poboljšaju iskorištenost vozila i optimiziraju tekuće troškove. Trenutni model Transita je pomogao da se Transit pozicionira kao lider u segmentu u Evropi i Sjevernoj Americi. Rast prodaje porodice Transit u Evropi nastavljen je tokom protekle godine, sa najboljom prodajnim rezultatom od 292.500 primjeraka.