Volvo Trucks predstavlja Volvo FH sa sistemom I-Save, sa kojim se na dugolinijskim operacijama može postići ušteda goriva i do 7%.

Zbog povećane potražnje za dugolinijskim vozilima i sve većih rastojanja, transportni operateri se suočavaju i sa porastom cijena dizelskog goriva, a Volvo Truck na taj izazov odgovara novim modelom Volvo FH I-Save.

Osnovu sistema I-Save čini novi modor D13TC, najisplativiji motor za velike kamione do sada. Ima klipove sa patentiranom čeonom površinom u obliku valova, što poboljšava sagorijevanje i povećava efikasnost vodeći toplotu i energiju u centar cilindra. Višak energije u izduvnim gasovima se, zatim kroz Turbo Compound – dodatnu turbinu, koristi za pogon.

Takav motor stvara 300 Nm dodatnog obrtnog momenta, što znači nižu potrošnju goriva, uz nesmanjene performanse.

„Prilagodili smo svaki aspekt sistema I-Save, tako da odgovara operaterima, posebno onima koji godišnje prevezu 120.000 ili više km. Što duže voze, to potencijalno mogu više uštedjeti“  kaže Mats Franzén, direktor strategije Powertrain u kompaniji Volvo Trucks.

Također, ovi kamioni imaju nove stražnje osovine, poboljšan sistem I-See, koji vrši topografsku analizu i prilagođava se uslovima na putu ispred, te uključuje softver za optimalan rad mjenjača, optimiziran za primjenu na dugim relacijama. Kombinovana efikasnost svih ovih sistema može dovesti do uštede goriva za do 7%, u poređenju sa motorom D13 Euro 6 Step D.

Motor D13TC (Turbo Compound) je dostupan u verzijama sa 460 KS i 2.600 Nm obrtnog momenta i 500 KS sa 2.800 Nm obrtnog momenta.

Volvo FH sa sistemom I-Save je dostupan za naručivanje od 11. marta ove godine.