Mercedes-Benz Citan je prisutan na tržištu već 7 godina, a popularnost je stekao kompaktnim dimenzijama, velikim prtljažnim prostorom, funkcionalnošću i ekonomičnosti.

Kako bi ovaj model zadovoljio buduće izazove u pogledu ekonoičnossti i emisije polutanata, u Mercedes-Benzu su odlučili da ponude novi motor OM608, umjesto dosadašnjeg OM607.

OM608 je trubodizelski motor radne zapremine 1.461 ccm, kompresionim odnosom 15,1:1 i čeličnim blokom. Kako bi motor zadovoljio strože norme u pogledu emisije polutanata, koristi se common-rail sistem, a pritisak je sa 1.600 povećan na 2.000 bara. Također, tu su i EGR i SCR i filter za čestice,čime su zadovoljeni emisioni standardi Euro 6d-TEMP.

Citan Turer dostupan je sa tri nivoa snage:

Model Snaga Obrtni moment
Citan Tourer 108 CDI 80 KS (59 kW) 210 Nm
Citan Tourer 109 CDI 95 KS (70 kW) 230 Nm
Citan Tourer 111 CDI 116 KS (85 kW) 260 Nm

 

U skladu sa RDE (Real Driving Emissions), Citan Tourer u prosjeku troši 4,8-4,6 l/100 km, a emisija CO2 je 127-121 g/km.

Komercijalna verzija, Citan Panel Van će se istim motorom OM608 biti dostupna na ljeto ove godine.

Kako bi Citan dobio i bolji izgled, u ponudi je leinija opreme RED Design, dostupna sa dva stilksa paketa Colour Interior Design Package i Chrome Interior, koji donose prepoznatljive stilske elemente.