Mercedes-Benz V-Classe je prisutan na tržištu još od 2014. godine, pa su u Stuttgartu odlučili da ga malo obnove. Naime, u proteklih 5 godina, prodano je oko 209.000 primjeraka, a protekle godine zabilježena je rokrdna prodaja od 64.000 primjeraka.

Izmjene na eksterijeru i enterijeru su male; prošireni su zračni usisnici, a tu su i neki hromirani detalji koji vozilu daju svježiji izgled.

Također, revidiran je i enterijer sa novim prednjim panelom, standardnim 10,25 inčnim taktilnim ekranom, te novim ventilacionim otvorima, slični onim kao kod A-klase.

Kao i do sada, Mercedes-Benz V-Class  će biti dostupan u izvedbama Standard, Long i Extra Long, te kamper verzijama Marco Polo i Marco Polo Horizon, sa standardnim pogonom na stražnje točkove, te pogonom na sve točkove u opciji.

Tehničkih izmjena ima malo više. Novost je 4-cilindarski motor OM 654, koji će u modelu V250d razvijati snagu od 140 kW (190 KS), uz 440 Nm obrtnog momenta, te imati prosječnu potrošnju od 6,3-5,9 l/100 km, te emisiju CO2 od 165-154 g/km. Model V300d će se hvaliti sa snagom od 176 kW (239 KS) i 500 Nm obrtnog momenta, te mogućnošću overtorquea, sa dodatno dostupnih 30 Nm obtrnog momenta, što će mu omogućiti ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,9 s i maksimalnu brzinu od 220 km/h. Takođe, u ponudi je po prvi put 9G-TRONIC automatski mjenjač, kao i Agility Control sistem vješanja, za veći komfor u vožnji.

Iz Mercedes-Benza stižu i dvije zanimljive najave, jedna se odnosi na slabiju veziju V 220d, a druga na električni koncept EQV koji će biti predstavljen na sajmu automobila u Ženevi.