Scania testira autonomni transportni sistem nove generacije u runiku Rio Tinto Dampier Salt u Zapadnoj Australiji.

Prva faza testova započela je u avgustu i uključuje autonomni kiperi Scania XT 8 × 4 koji radi odvojeno od aktivnih radova kompanije Dampier.

Tokom ove početne faze, vozač se radi sigurnosti vozi u kamionu kako bi posmatrao funkcionisanje kamiona i, ako je potrebno, intervenisao. U narednim fazama še u testove biti uključeno više kamiona, kako bi se razvila svijest o vozilu i inteligentnoj kontroli voznog parka.

„Veaom smo zadovoljni što možemo isprobati ovu tehnologiju u kamionima koji su manji od naših tradicionalnih kamiona. To nam može dati veću fleksibilnost u načinu na koji radimo u brojnim područjima širom Rio Tinta. Vidjeli smo da automatizacija stvara sigurnije i efikasnije poslovanje i da će to biti sljedeći korak za daljnje poboljšanje“ rekao je Rob Atkinson, voditelj odjeljenja za produktivnost i tehničku podršku u Rio Tinto.

„Kamioni u rudarstvu, sobzirom na njihovu visok stepen korištenja, idealni su za testiranje nove autonomne tehnologije. Industrija može iskoristiti prednosti automatizacije za povećanje nivoa sigurnosti i produktivnosti, a iskustvo stečeno ovdje, može biti ključno za razvoj potpuno autonomnih rješenja za druge transportne aplikacije. Vrlo je ohrabrujuće da je kamion sve zadatke obavljao na siguran način, i u skladu s očekivanjima“ rekao je Björn Winblad, šef rudarstva Scania.

Rio Tinto je pionir u korištenju automatizacije u rudarstvu, sa najvećom flotom kamiona bez vozača, prvi u svijetu ima potpuno autonomni teški transport, željezničku mrežu za velike udaljenosti i potpuno autonomne bušilice.