Renault Trucks je pripremio poboljšanja za tegljače T (2019) serije, u verzijama T i T High, koji zadovoljavaju norme Euro 6 Step D (obavezne od septembra 2018.), sa kojima se postižu uštede goriva od 3%, u odnosu na prethodnike.

Ove tegljače pokreću motori DTI 11 i DTI 13, sa novom generacijom posttretmana izduvnih gasova, koji su napravljeni od novih materijala, sa ugrađenim senzorom kvaliteta aditiva AdBlue i uklonjenim sedmim injektorom.

Također, poboljšann je komfor, jer je ugrađena nova generacija sistema Optivision. Ovaj prediktivni regulator brzine, koji koristi topografske podatke u cilju optimizacije izmjene stepeni prenosa, sada pohranjuje podatke direktno u sistem, što osigurava preciznije informacije o ruti, čak i kada izgubi GPS konekciju (npr u tunelima), što omogućuje bolje planiranje putovanja.

Uz to, adaptivni Eco Cruise Control ima novi seting za manju potrošnju goriva, a kombinacija novousvojenih rješenja omogućuje uštedu goriva od 3%.

Uz to, tu su i dodaci u unutrašnjosti, napravljeni od karbona, sjedišta opšivena crnom kožom, te mogućnost ugradnje elemenata rešetke hladnjaka i retrovizora u sjajnoj crnoj, ili anodiziranoj narandžastoj boji.

Renault Trucks je pripremio i poboljšanja za distributivne kamione serija D i D Wide. Radi se o novim aerodinamičkim rješenjima viđenim na vozilu Urban Lab 2  , a odnose se na bočne deflektore i krovni deflektor, koji u zavisnosti od oblika kabine može biti podesiv u 12 položaja.

Za pogon se koriste motori DTI 5, DTI 8 i DTI 11, koji zadovoljavaju Euro 6 Step D regulativu, a imaju novu kontrolnu elektroniku, novi sistem hlađenja ulja, novu pumpu za vodu niskog protoka, te koriste novu generaciju filtera za čestice (DPF).

Također, kamaioni Renault Trucks D i D Wide će biti opremljeni unaprijeđenim sistemima asistencije: ACC (Adaptive Cruise Control) sa integrisanim ASL (Adjustable Speed Limiter) koji automatski održavaju brzinu i sigurnu distancu sa vozilom ispred, što olakšava vožnju u saobraćajnog gužvi i smanjuje umor vozača.

Sa ovim poboljšanjima, u Renault Trucksu tvrde da je moguće postići uštedu griva i do 7%.

Potrebno je istaći da su kamioni Renault Trucks D i D Wide kompatibilni za korištenje biodizela, a da će biti dostupni i u izvedbi za korištenje CNG-a kao goriva.