Boxer je najvće lako komercijalno vozilo u Peugeotovoj proizvodnoj gami. Nastajo je zajedničlkim ulaganjem grupe PSA i Fiata, te su 1993. godine, iz produkcije Sevel, nastali Peugeot Boxer, Citroën Jumper i Fiat Ducato, koji su se odmah okitili međunarodnom titulom Van of the Year za 1994. godinu.

Druga modelska generacija predstavljena je 2006., a treća, aktuelna, 2014. godine.

Peugeot Boxer spada u veoma zahtjevan segment, u kojem se, samo u Evropi, na tržište godišnje plasira više od 500.000 vozila, te tako zauzima značajan tržišni udio sa stabilnom stopom rasta. To je razlog da se ovim vozilima daje veliki značaj, pa je razvoj aktuelne generacije trajao gotovo tri godine, sa 4 miliona prevezenih testnih kilometara.

Kako bi se zadovoljile različite potrebe korisnika, Peugeot Boxer je dostupan u različitim izvedbama, kao kombi, minibus, furgon Cabin Crew, furgon ili šasija sa kabinom.

Samo kao furgon verzija dostupan je u različitim obilicima, sa tovarnim prostorom zapremine od 8 do 17 m3. U ponudi su tri međuosovinska rastojanja od: 3.000. 3.450 i 4.035 mm, 4 dužine karoserije (L1, L2, L3 i L4): 4.963,. 5.413, 5.998 i 6.363 mm, tri visine (H1, H2 i H3): 2.254, 2.522 i 2.760 mm, ukupnom dopuštenom masom od 2,8 do 4 tone (oznake 328, 330, 333, 335, 435 i 440), te turbodizelskim motorima snage 110, 130 i 160 KS.

Testni model dolazi u najvećoj karoserijskoj izvedbi 435 L4H3, što znači da se može pohvaliti ukupnom dužinom od 6.363 mm, visinom od 2.760 mm, međuosovinskim rastojanjem od 4.035 mm, te ukupnom dopuštenom masom od 3,5 tona (B kategorija).

Tovarni prostor ima ravnu podnicu dugačku 4.070 mm, unutrašnju visinu od 2.172 mm i unutrašnju širinu od 1.870 mm (1.422 mm između lukova blatobrana).

Drugačije rečeno, unutrašnja zapremina je 17 m3 i može primiti 4 euro palete, ukupne korisne nosivosti 1.231 kg (masa praznog vozila je 2.269 kg).

Tovarni prostor je od vozačkog prostora odijeljen čvrstom pregradom, u kojoj je mali prozor sa kliznim otvaranjem. Pristup tovarnom prostoru ostvaruje se kroz stražnja vrata koja se mogu otvoriti pod uglom od 96/180/270° (kako bi se omogućio pristup viljuškarom za utovar/istovar), a takav stražnji otvor je visok 2.030 mm i širok 1.562 mm. Također, tovarnom prostoru se pristupa i kroz bočna klizna vrata (sa desne strane), a bočni otvor je širok 1.250 mm, što također omogućuje pristup viljuškaru.

Pokreće ga moderan motor sa oznakom 2.0 BlueHDI, koji razvija snagu od 96 kW (130 KS), uz 340 Nm obrtnog momenta. Ovaj motor, zahvaljujući SCR (selektivna katalitička redukcija, uz aditiv AdBlue) posttretmanu izduvnih gasova, zadovoljava stroge Euro6 norme. Snaga se preko 6-stepenog manuelnog mjenjača (sa skraćenim prenosnim odnosima) prenosi na prednje točkove.

Kako bi konstrukcija bila što lakša i kako bi se osigurala velika nosivost i pouzdanost, prednji ovajs je neovisan, dok je straga kruta osovina sa lisnatim oprugama (ojačan stražnji ovjes).

U kabini, uz vozačevo sjedište,smještena je i klupa/dvosjed, pa se uz vozača mogu smjestiti i dva putnika. Vozačevo sjedište je podesivo po visini, sa podesivom lumbalnom podrškom i sklopivim naslonom za ruku. Pozcija vozača za upravljačem je dobro odmjerena, a sjedište udobno i nezamorno, budući da predstavlja vozačevo radno mjesto, na kojem provodi svoj radni dan. Organizacija kokpita je u dobrom ergonomskom rasporedu, što će vozaču omogućiti brzo snalaženje, a velike ostakljene površine osiguravaju dobru preglednost. Veliki bočni retrovizori su električno podesivi i grijani, te pružaju dobru preglednost prilikom vožnje unatrag, iako bi, sobzirom na gabarite vozila, kamera za vožnju unatrag i parkirni senzori bili veoma korisni, posebno za nenaviknute vozače.

Kontrolna tabla je pregledna, a instrumenti lako čitljivi. Na centralnoj konzoli je displej radio prijemnika, ispod displeja su kontrole klima uređaja, još niže su smješteni AUX i USB konektori, a na dnu je mala polica, predviđena za konzerve sa pićem i pepeljaru. Za odlaganje vozačevog ličnog prtljaga i dokumetacije predviđena je velika polica smještena između vjetrobranskog stakla i krova, dok je ispod sjedišta predviđen prostor za obaveznu opremu.

U vožnji će Boxer pokazati svoje prave kvalitete. To se prije svega odnosi na udobnost i ekonomičnost. Naime, za pristup u kabinu predviđena je stepenica smještena iza ulaznih vrata, pa visoka vozačeva pozicija, zapravo, predstavlja prednost, zbog dobre preglednosti. Također, poklopac rezervoara za gorivo i aditiv AdBlue, smješten je odmah uz vozačeva vrata (sa lijeve strane vozila), tako da priliok doljevanja, vozač ne mora obilaziti oko vozila. Korisnike, a posebno flotne korisnike će obradovati ekonomičnost i niska potrošnja goriva, budući da troškovi goriva predstavljaju otprilike jednu trećinu ukupnih toškova. Prema navodima proizvođača, Peugeot Boxer (435 L4H3) u gradskoj vožnji troši 6,9 l/100 km, a u prosjeku 6,4 l/100 km. Naravno, ovakvi podaci su u relanim uslovima vožnje i sa opterećenjem nisu ostvarivi, ali nisu ni daleko od realnosti, pa prosječna potrošnja opterećenog vozila ne prelazi 8,5 – 9 l/100 km. Svakako, potrebno je naglasiti da su kod testiranog modela stepeni prenosa skraćeni, što ostavlja pozitivan efekat na potrošnju goriva i vožnju pod opterećenjem, posebno uz tempomat i limitator brzine, ali vozača primorava da češće posegne za ručicom, inače veoma preciznog 6-stepenog mjenjača.

Peugeot Boxer, kao na testu (Confort Pack 435 L4H3 2.0 BlueHDI 130) kod koncesionara AC BLOK, se može nabaviti po akcijkoj cijeni od 38.384 KM (bez PDV-a), odnosno po cijeni od zaista prihvatljivih 44.909,28 KM (sa PDV-om).

Potencijalni, posebno flotni kupci, trebaju znati da se Peugeot Boxer može prilagoditi različitim potrebama, jer se (samo) kao furgon nudi sa ukupno tri visine i četiri dužine karoserije, tovarnim zapreminama od od 8 do 17 m3 , te 2.0 BleHDI motorima snage 110, 130 i 160 KS.

Tako bi akcijska cijena modela 330 L1H1 (ukupna dozvoljena masa 3 tone, tovarni kapacitet 8 m3), sa opremom Confort iznosila svega 31.875 km (bez PDV-a), što je veoma primamljiva ponuda.

Serijska oprema:

Confort:

Sistem za kontrolu stabilnosti vozila ESP

Sistem za pomoć pri kretanju na uzbrdici (Hill Assist)

ABS sa sistemom za pomoć kod kočenja

Sistem za pomoć kod naglog kočenja AFU

Servo volan

Zračni jastuk za vozača

Priprema za radio (bez zvučnika)

Električni podizači prednjih stakala

Vozačevo sjedište + klupa za dva putnika

Sjedište vozača sa podešavanjem visine

Daljinsko centralno zaključavanje

Pregradna stijena između prostora za putnike i prostora za teret

Krovni spremišni prostor

Ručno podesivi vanjski retrovizori

Sigurosni pojas s pirotehničkim zatezačem

Indikator za nepričvrsćen sigurosni pojas vozača

Automatsko zaključavanje u vožnji

Kodiran ključ

Mjenjač vozila 435 ima kraći omjer brzina od vozila 330 i 335.

Automatsko osvjetljenje prostora za putnike (sa daljinskim upravljačem)

Djelimična bočna zaštita teretnog prostora (osim za L4)

Desna limena klizna vrata

Limena stražnja krilna vrata

Rezervoar za gorivo 90 l

Paket za pušače

Confort Pack:

Manuelni klima uređaj

Električno podesivi i grijani vanjski retrovizori

Radio MP3 sa ekranom na dodir 5”

Emitiranje muzike sa telefona ( Streaming AUDIO)

Čitanje SMS poruka

USB priključak + Stereo Jack

Sistem za Handsfree telefoniranje Bluetooth

Funkcija za povezivanje pametnog telefona

Tempomat i limitator brzine

Sjedište vozača sa podešavanjem u lumbalnom djelu

Sjedište vozača s naslonom za ruku

Dodatna oprema:

PR0 Prednje maglenkePR0

SE0 Ojačan stražnji ovjes (serijski sa 440)

 

Tehnički podaci:
Motor 2.0 BlueHDI 1.997 cm
Maksimalna snaga 130 KS (96 kW) pri 3.750 o/min
Maksimalni obrtni momenat 340 Nm pri 1.750 o/min
Potrošnja goriva 6,4 l/100 km (tvornički podatak)
Emisija CO2 168 g/km
Masa vozila 2.269 kg
Dimenzije
Dužina 6.363 mm
Širina 2.050 mm
Visina 2.760 mm
Međuosovinsko rastojanje 4.035 mm
Unutrašnje dimenzije tovarnog prostora
Dužina 4.070 mm
Širina 1.870 mm
Visina 2.172 mm
Zapremina rezervoara 90 l
Zapremina prtljažnika 17 m3
Cijena testiranog vozila 44.909,28 KM (sa PDV-om)