Mercedes-Benz je sproveo dugotrajnu testnu fazu, kako bi eCitaro već prilikom lansiranja na tržište zadovoljio gotovo sve zahtjeve korisnika .

Kao osnova iskorištena je šasija na kojoj je već više od 50.000 autobusa, i na kojoj su već ispitane različite mogućnosti korištenja alternativnog pogona na gas i hibridnog pogona.

Prednosti koje stvara električni pogon su brojne i očigledne, jer električno pokretana vozila ne stvaraju buku i ne zagađuju okolinu, što je imperativ za vožnju u sve gušće naseljenim i zagađenijim gradovima.

Dizajn eCitara se ne razlikuje mnogo u odnosu na konvencionalno popkretan autobus, ali tu su novi dekorativni elementi, te transparentni elementi koji stvaraju atraktivne svjetlosne efekte u zavisnosti od ugla pod kojim na njih pada svjetlost.

Prednji branik je specifičan, trodimenzionalana, a zakrivljenost vjetrobranskog stakla se elegantno uklapa u liniju krova, te stvara posebno mjesto za numeraciju, ili pokazivanje željene destinacije.

Za pogon ovog autobusa koristi se optimizirana portalna (stražnja) osovina ZF AVE 130, sa dva asinhrona elektromotora (za svaki točak po jedan) snage 2×125 kW sa 2×485 Nm obrtnog momenta. Obrtni momenat je dostupan već pri polasku, što autobusu daje potrebnu dinamiku, čak i kada je pun putnika.

Elektromotori se napajaju iz Li-Ion baterija kapaciteta 143 kWh, a podijeljene su u 10 modula, od kojih su dva u krovnoj konstrukciji, a četiri u stražnjem dijelu autobusa. U zavisnosti od zahtjeva naručioca, u krovnu konstrukciju se mogu ugraditi još 2 ili 4 baterijska modula.

Za punjenje baterija, također, postoji nekoliko rješenja, u skladu sa potrebama naručioca, ali na početku proizvodnje, autbusi će biti opremljeni Combo-2 utičnicom postavljenom iznad prednjeg luka blatobrana sa desne strane. Također, za punjenje će biti dostupni krovni antografi kao i „šine“ koje će omogućiti punjenje na stanici.

Sa ovakvom baterijom, eCitaro u relanim ljetnim uslovima ima doseg od oko 150 km, dok bi u idelanim uslovima mogao prevesti 250 km.

Već sada postoje planovi da se u naredne dvije godine, kupcima ponudi baterija kapaciteta 330 kWh, koja bi bila primjerena za veća opterećenja, čime bi se otvorila mogućnost za pokretanje zglobnog autobusa eCitaro G.

Još jedan iskorak će biti primjena lithium-polymer baterija, koje bi imale duži radni vijek i kapacitet od oko 400 kWh.

Autobus eCitaro ima masu od 13,44 tone, a maksimalna dopuštena masa (sa putnicima) je 19,5 tona, što odgovara prijemu do 88 putnika.

Tehnički podaci:

 

Dimenzije (dužina / širina / visina) 12.135 / 2.550 / 3.400 mm
Međuosovinsko rastojanje 5.900 mm
Baterije Lithium-ion, 10 modula, 243 kWh
Snaga 2 x 125 kW
Maksimalni obrtni momenat 2 x 485 Nm
Prednja osovina ZF RL 82 EC, neovisno vješanje
Pogonska osovina ZF AVE 130