Mato Grosso u Brazilu je jedan od najvećih svjetskih proizvođača soje, kukuruza, pamuka i govedine.

Porodica Bissoni, potomci talijanskih imigranata je, počevši od skromnih površina, postepeno proširila svaoj posao na veoma značajne površine i ove godine očekuju značajne prinose bambusa.

Blatnjavani putevi brazilske države Mato Grosso su neprolazni i naizgled beskrajni, što ih čini idealnim terenima za testiranje nove generacije Scania kamiona. Popularna pjesma kaže: „Gdje se završava poljoprivredna proizvodnja Mato Grosso? Uvijek 200 kilometara nakon asfalta“

Izazov za sve farmere je na sjeverozapadu Brazila je otprema miliona tona proizvoda u luke i postrojenja za preradu. Prije ulaganja u zemlju, porodica Bissoni je poslovala sa transportom, pa je tako nastala kombinacija poljoprivrede sa kamionskim transportom. U floti trenutno ima 180 kamiona, od kojih su većina Scania.

Sa ovakvom poveznicom, porodična kompanija Botuverá odabrala je za testiranje novu generaciju Scania R 500, tokom dvije naporne godine.

„Posledice rada kamiona u ovim teškim uslovima su brzo habanje kamiona u cjelini, što zahtijeva rigorozno i ​​redovno održavanje“ kaže Adriano Bissoni, upravitelj komercijalnih i logističkih usluga kompanije Botuverá.

Ispitivanja na terenu daju jedinstven uvid u podobnost Scanijinog novog asortimana proizvoda. „Učestvujući u testiranju vozila, upoznajemo novi proizvod i predlažemo poboljšanja. Ojačavaju se međusobne veze i što više pažnje poklanjamo testiranju, to više doprinosimo Scaniji i boljim proizvodim koje ćemo moći kupiti u budućnosti „ kaže Bissoni.

Botuverá obično obnavlja svoje kamione nakon šest godina, a ove godine je naručio 20 novih Scania kamiona. „Vjerujemo u brend, jer su kamioni operativno veoma ekonomični“ objašnjava Bissoni.

Sa više od deset godina iskustva iza volana, vozač Fernando Bachi na terenu testira kamion Scania R 500 nazvan Isabela. On, kao i svi drugi, cijeni vožnju na lijepim asfaltiranim putevima, ali raditi u Mato Grassu, znači da provodite mnogo čudesnih sati delikatno manevrišući duž prljavih tragova puta.

„Ovi prljavi i blatnjavi putevi su uvijek veoma teški zbog vremena. Samo treba da volite da vozite u ovim uslovima i shavtićete koliko je to ugodno. Ovaj kamion je kao moj drugi dom, a ja se brinem za Isabellu kao da je moja. Svaki put, nakon istovara, očistim je. I možete ući samo u čarapama, a cipele ostaviti vani. Ostaviti Isabellu bi bio veliki gubitak, kao “razvod” objašnjava Bachi.