Goodyear je pripremio nove kamionske gume za mješovitu upotrebu, koje donose dug radni vijek, robusnost i visoku otpornost na oštećenja, te mogućnost protektiranja.

Ove gume su razvijene za vozila koja rade u savremenim mješovitim uslovima često su izložene različitim uslovima, od vožnje autoputevima, do off-road vožnje, odnosno vožnje na gradilištima i grubim podlogama. Takve gume se primijenjuju na kiperima, mješalicama za beton, betonskim pumpama, gradilištima, kao i za prvoz otpada, reciklaže, drvene građe, te u agrikulturi.

„Savremeni korisnici i flotni operatori imaju visoke zahtjeve upotrebljivosti, kako na cesti, tako i u off-roadu, kao i visoku otpornost u različitim uslovima vožnje. Naše nove Omnitrac gume predstavljaju rezultat novog razvoja, u odnosu na dosada dostupne gume. Nove gume sada koriste DuraShield tehnologiju, kako bi bile što otpornije i imale što duži radni vijek. Uvjereni smo u njihovu robusnost i otpornost na oštećenja“ objašnjava Benjamin Willot, direktor marketinga Goodyear Commercial Tyres Europe.

DuraShield je nova Goodyearova tehnologija, koja u konstrukciju gume uvodi novi, ekskluzivni, gornji pojas koji povećava otpornost gume na oštećenja, povećava kilometražu, sprečava penetraciju kamenja i drugih objekata, te omogućuje protektiranje. Ovaj pojas je napravljen od nemetalnog vlaknastog materijala, i prvi put se koristi u ove svrhe. Ovaj pojas postavlja se specifičnim procesom koji osigurava optimalnu adheziju sa ostalim komponentama građe gume.

Cool Running Tread i Protective Base je nova tehnologija građe gume sa debljim baznim slojem, sastvljenim od jedinjenja otpornih na pritisak i sa smanjenim unutrašnjim trenjem za manje zagrijavanje gume. Na taj način produžuje se kilometraža i izdržljivost same konstrukcije gume.

RFID tehnologija (radio frequency identification) omogućuje jednostavnu identifikaciju i povezivanje sa sistemima za upravljanje gumama.

Gume Omnitrac S namijenjene su za upravljače osovine. Donose novi dezen gazećeg sloja sa 5 rebara i sa lukovima, kako bi se povećala izdržljivost i optimizirao raspored pritiska na podlogu. Na taj način oskigurana je veća kilometraža, smanjeno habanje i poboljšana lateralna trakcija. Iako su gume Omnitrac namijenjene upravljačkim osovinama, pružaju dobru vuču i optimizirane su za upotrebu na pogonskim prednjim osovinama sa hidrauličikim sistemom vuče.

Oblik žljebova ima funkciju Quick release (brzo oslobađanje), čime se ubrzava izbacivanje kamenja iz žljebova i smanjuje mogućnost oštećenja i probijanja, a povećava radni vijek i kilometraža.

Gume Omnitrac D namijenjene su za pogonske osovine. Dezen gazećeg sloja je sa 3 rebra, a centralno rebro ima udvostručene blokove, a time i broj bridova koji dolaze u kontakt sa podlogom. Na taj način je osigurana dobra vuča na svim podlogama, šak i tokom aktivacije retardera. Švrsto centralno rebro osigurava visoku otpornost na habanje i povećajnu trajnost. Široki otvoreni kanali u ramenima pružaju izvrsnu drenažu vode, mulja i kamenčića, čime je zadržana dobra vuča u svim uslovima vožnje.

 

Gume Omnitrac S i D nose oznaku 3PMSF, što znači da se mogu koristiti u zimskim uslovima vožnje, a biće dostupne ukupno u 10 dimenzija, 6 za upravljačke i 4 za pogonske osovine.

Guma Dimenzija index nosivosti brzinski index efikasnost goriva grip na mokrom nivo buke
Omnitrac S 13R22.5 156/150 K C B
Omnitrac S 295/80R22.5 152/148 K D B 71 dB
Omnitrac S 315/80R22.5 156/150 K D B 73 dB
Omnitrac S 315/70R22.5 156/150 High Load K u razvoju
Omnitrac S 385/65R22.5[4] 160 (158) K (L) u razvoju
Omnitrac S 325/95R24[5] 162/160 K C B 72 dB
Omnitrac D 13R22.5 156/150 K D B 75 dB
Omnitrac D 295/80R22.5 152/148 K D B 75 dB
Omnitrac D 315/80R22.5 156/150 K D B 75 dB
Omnitrac D 315/70 R 22.5 154/150 (152/148) K (M) u razvoju