Može li bolid formule 1 stati u Renault Master? Odgovor na to pitanje daje Renault Accredited Convertor program, koji je pripremio Renault Master upravo za tu svrhu.

Naime, trke, izložbe i različiti slični događaji zahtijevaju čest transport bolida F1, koji služe kao izložbeni eksponati – dakle nisu funkcionalni automobili. Takvih događanja je mnogo – oko 200 godišnje, samo u Evropi, a za takvu namjenu, posebno je pripremljen Renault Master.

„Odgovarajući transporter značajno utiče na efikasnost naših transportnih zadataka. Stalno smo na putu, Španija, Francuska, Belgija…, a jednostavna upotreba, znači da štedimo u svim oblastima, naročito u radnoj snazi, budući da je sada za sve potrebna samo jedna osoba, što nam omogućuje da uživamo u finansijskim dobicima u putnim troškovima i da povećamo produktivnost“ objašnjava Tim Baston, timski supervizor za Static Show Car i Renault Sport Formula One Team.

„Sve je podređeno brzini, u kojoj jedan čovjek može natovariti bolid i izaći na put, te istovariti bolid na željenoj lokaciji. To nam omogućuje da iskoristimo mogućnosti u pogledu transporta naših vozila u različite svrhe, a također, postoji i značajna pozitivna povratna informacija o kvalitetu konverzije. Prevoz na taj način postaje jednostavniji, lakši i ekonomičniji“ dodaje Baston.

Za prevoz trkaćeg bolida, kao izložbenog eksponata, koristi se Renault Master Platform Cab (LL35), kojeg pokreće motor 2.3 twin-turbo dCi sa 170 KS. Na šasiju, iza kabine postavljena je kutijasta nadradnja, kao i podizna platforma, sa daljinskim upravljanjem. Na taj način jedan operator može sam utovariti i natovariti izložbeni eksponat. Korisna nosivost ovako prerađenog Mastera je 844 kg, što je sasvim dovoljno, budući da je bolid Formule 1, kao izložbeni eksponat (bez motora, mjenjača, KERS-a) težak svega 350 kg.