Kompanija Lantmännen Agroetanol se bavi proizvodnjom etanola iz biloškog otpada, a za dostavu bioetanola, Scania je simbolično pripremila kamion, čiji motor kao gorivo koristi upravo bioetanol ED95.

Dakle, radi se o gorivu nastalom iz obnovljivih izvora, zbog čega je aktivna emisija CO2 smanjena za 90%.

Motor koji pokreće ovaj kamion razvija 410 KS uz obrtni momenat od 2.150 Nm, pa je u potpunosti uporediv sa dizelskim motorom. Najveće izmjene na motoru odnose se na sistem ubrizgavanja goriva i na cilindre, budući da je potrebno povećati kompresioni odnos.

Bioetanol se proizvodi u najvećoj biorafineriji kompanije Lantmännen Agroetanol u Nordic Regionu u Švedskoj, a osnovna sirovina je biomasa i biorazgradivi (celulozni) dio otpada, a koristi se kao biogorivo.

„Prevezao sam tek nekoliko vožnji sa novim kamionom. Ponaša se u skladu sa očekivanjima, a jedina razlika je izostanak prepoznatljivog mirisa dizelskog goriva“ kaže vozač Mikael Söderqvist.

Za upotrebu u motornim vozilima, kao gorivo koristi se bioetanol, koji može biti čist, ili u mješavini sa benzinom. ED95 je mješavina od 95% bioetanola i 5% hemijskih dodataka za poboljšanje paljenja, a koriste se izmijenjeni dizelski motori, koji nemaju svjećice, već pale smjesu kompresijom – većom nego kod normalnih dizelskih motora.