Volvo Trucks uvodi nove metode sa kojima prati i analizira komponente kamiona u realnom vremenu, sa ciljem otkrivanja potencijalnih kvarova.

U Švedskoj je pokrenuta nova usluga upravljanja gumama, kao i glavni test program za napredni nadzor kamiona u Evropi, čime se želi postići preciznost u predviđanju i sprečavanju neplaniranih zaustavljanja.

„Nove tehnologije za praćenje i analizu podataka o kamionima u realnom vremenu, otvaraju uzbudljive mogućnosti da preciznije i daljnije predvidimo kvarove u budućnosti. To je dio našeg neprekidnog napora da držimo naše korisnike na cesti“ kaže Markus Efraimsson, podpredsjednik Uptime Volvo Trucks.

Nova usluga upravljanja gumama, mjeri pritisak i temperaturu gume u realnom vremenu, čime pomaže vozaču i vlasniku da identifikuje i izbjegne moguću eksploziju gume, što bi uzrokovalo neplanirano zaustavljanja i visoke troškove. Osim toga, ova usluga, omogućuje smanjenu potrošnju goriva i veću kilometražu, jer osigurava pravilnan pritisak i temperaturu gume. Ova usluga biće dostupna na evropskim tržištima.

Volvo Trucks istovremeno obavlja testni program koji uključuje i nekoliko drugih komponenti. Praćenjem i analizom podataka sa hiljada kamiona, izbjegava se veliki broj potencijalnih kvarova, što je rezultira većim radnim vremenom i višom produktivnošću.

Cilj je predviđati kvarove komponenti prije nego što se dese, i pružiti kupcima planiranje servisnih usluga. Kada se otkrije potencijalni problem, Volvo Truck Centar za nadzor, lokalna Volvo radionica upozorava kupca, kako bi se preduzela preventivna akcija.

Sljedeći korak je postepeno uvođenje „mašinskog učenja“. Takav oblik umjetne inteligencije omogućuje sakupljanje i analizu velikih količina podataka o kamionu, radi istraživanja i razvoja. To omogućuje da Volvo Trucks sazna što više o stanju i performansama kamiona, i stotinama hiljada povezanih kamiona u svakodnevnoj upotrebi.

Korištenjem naprednog kompjuterskog modeliranja i analitike, cilj je identifikacija skrivenih obrazaca za predviđanje kvarova komponenti unaprijed, kako bi se potrebna usluga ili popravak mogli obaviti tokom redovne posjete servisnoj radionici.