Predstavljajući novi Actros, Daimler Trucks ujedno prikazuje čak četiri svjetske premijere i uključuje 60 potpuno novih dodataka. Naime, ne radi se o novoj modelskoj generaciji, ali obnovljeni Actros ulazi u novu eru povezivosti, automatizacije i autonomije.

– po prvi put u serijskoj proizvodnji, novi Mercedes-Benz Actros uvodi sistem nazvan Active Drive Assist, a radi se o posebnoj podršci vozaču na dugim i monotonim putevima, koji ukratko uvodi autonomiju drugog nivoa (Level 2). Ovaj sistem ne samo da autonomno ubrzava i usporava, već zadržava vozilo u kolovoznoj traci i uspješno savladava krivine ez obrzira na brzinu kretanja.

– novi nivo zaštite pješaka, sa novim Active Brake Assist 5, koji uspješno zaustavlja kamion kada se ispred njega nađe pješak, bez obzira iz kojeg smjera dolazi. Ova funkcija nije trivijalno zaustavljanje, već zahtijeva „sistemsku inteligenciju“.

– nema više velikih retorvizora, takozvanih „slonovih ušiju“. Novi Actros će standardno biti opremljen MirrorCam – kamerama umjesto retrovizora, koje pružaju bolju vidljivost, uz istovremeno smanjenje otpora zraku. Slika sa ovih kamera, emituje se na posebne ekrane smještene na štokove

– standardni instrumenti i prekidači u potpunosti su zamijenjeni taktilnim displejima. Kod novog Actrosa postoje dve velika displeja na kojima su gotovo sve komande, iako je broj funkcija i uređaja u kabini povećan, pa je rukovanje fundamentalno pojednostavljeno.

Novi Actros se hvali smanjenjem potrošnje za 35 na dugim relacijama , a čak do 5% u gradskoj vožnji. To je postignuto obradom digitalnih mapa visoke rezolucije, što znači da PPC (Predictive Powertrain cruise control) priprema motor i mjenjač za putnu dionicu ispred kamiona.

Još jedna od novih funkcija asistencije je ADA (Active Drive Assist)  zasnovan na sistemu Proximity Control Assist, koji sadrži stop-and-go funkciju, kao i Lane Keeping Assist.

To je zapravo tek djelić onoga što novi Actros može pružiti svojim korisnicima, a sa novim Actrosom će biti i zadovoljni i ekološki osviješteni korisnici, budući da će biti dostupan sa pogonom na prirodni gas, što znači tiši rad, manja emisija CO2 i gotovo nulta emisija čvrstih čestica.