Scania je restartala proizvodnju i prodaju V8 motora, sa ciljem smanjenja zaostataka u isporuci kamiona, te industrijskih i brodskih motora.

Naime, zastoj u proizvodno-prodajnom procesu nastao je kao posljedica dugotrajnog štrajka zaposlenika jednog od Scanijinih glavnih dobavljača blokova motora Halberg Guss iz Leipziga u Njemačkoj. Radnici ove livnice započeli su štrajk krajem juna, pa je osim obustave proizvodnje, blokiran i transport već gotovih proizvoda. Iako štrajk radnika nema nikakve veze sa Scaniom, švedski proizvođač je u ovom slučaju bio kolateralna žrtva.

„Ovo je vjerovatno najveći logistički poremećaj koji je pogodio našu kompaniju. Želio bih da se zahvalim našim vjernim kupcima na iskazanom strpljenju i razumijevanju koji su se pokazivali tokom ove teške situacije. Mi u Scaniji sada radimo sve što je u našoj moći da se vratimo u normalnu situaciju i što prije nastavimo isporuku V8 kamiona i motora širom svijeta“ izjavio je Alexander Vlaskamp, ​​viši podpredsednik Scania Trucks.

Scania je sada osigurala malu, ali stabilnu početnu količinu blokova motora koji su osnova V8 motora koji se proizvode u Södertäljeu, u Švedskoj. Proizvodni poremećaj će ipak ostaviti posljedice, pa će biti potrebno neko vrijeme da se dostignu zaostaci.

„Biće još nekoliko sedmica neizvjesnosti, prije nego što steknemo kompletnu sliku, kada ćemo moći povećati proizvodnju. Postepeno ćemo povećavati proizvodnju, sa ciljem da utvrdimo tačan raspored isporuke za postojeće naloge. Sukcesivno ćemo otvarati nove narudžbe, a cijela situacija se desila u trenutku kada smo bili izuzetno zauzeti proizvodnjom novih V8 motora, i mogu samo da kažem koliko nam je žao što se to dogodilo Scanijinim lojalnim kupcima“ dodaje Vlaskamp.

Motorni asortiman sastoji se od četiri različite verzije motora, sa snagom od 520 do 730 KS za kamione, i više od 1.150 KS za brodske motore.

Proizvodnja Scanijinih V8 motora sa 350 KS pokrenuta je 1969. godine, a legendarni motor će sljedeće godine slaviti jubilarnih 50 godina.