Seat i Grupo Sesé izvršile su pilot test za analiziranje performansi duo prikolice, najveće i najefikasnije kamionske kompozicije za isporuku dijelova, koja sada vozi na autoputevima u nekim evropskim zemljama.

Prvo testiranje obavljeno je na relaciji od Zaragoze do sjedišta Seata u Martorellu, i biće ponovljeno u narednim mjesecimaza i služiće za prevoz komponenti.

Duo prikolica se sastoji od dvije prikolice, dugačke po 13,6 m, koje vuče tegljač Scania. Ukupna dužina kompozicije je 31,7 m, a maksimalna nosivost 70 tona. Takva kompozicija, ukupno, omogućuje smanjenje emisije CO2 od 20%, te smanjenje logističkih troškova do 25% – to su podaci koje ovo testiranje provjerava.

Osmišljena za duge relacije i velike tovarne kapacitete, duo prikolica će također će smanjiti broj kamiona na putevima, gdje se dešava i najveći broj saobraćajnih nesreća.

Podpredsjednik Seata za proizvodnju i logistiku, Dr. Christian Vollmer istakao je da: „Duo prikolica ima kapacitet da smanji broj kamiona na cestama za 50%, a to podrazumijeva veliki doprinos u pogledu održivosti, odgovornosti prema životnoj sredini, sigurnosti i efikasnosti. U duhu inovacija su i ti testovi, što je dovelo do preuzimanja mega kamiona u Španiji, prije dvije godine, u partnerstvu sa Grupo Sesé.“

Za sada će se ova istraživačka studija zaključiti izvještajem, koji će pokazati performanse i prednosti ovog novog vozila u pogledu smanjenja emisije i povećanja efikasnosti i sigurnosti na putevima, tako da se u bliskoj budućnosti njegova upotreba može standardizirati u Španiji.

U vezi sa ovim pogodnostima, direktor Grupo Sesé, Ángel Pueyo je naglasio da: „Dodatna prednost ovog transportnog sredstva, vodi ka smanjenju saobraćajnih nesreća i uštedama troškova, a njegova svestranost i način promovisanja multimodalnosti, poboljšanju efikasnosti i održivosti“

Seat i Grupo Sesé su prije dvije godine uveli u održivu mobilnost za drumski prevoz, kada su predstavili mega kamion u Španiji – kamion dužine veće od 25 m, koji je do sada bio najduže i najodrživije vozilo na španskim putevima.

Dolazak duo prikolice, dodatno će smanjiti emisiju CO2, sa 14% na 20%, u odnosu na konvencionalni tegljač. Glavni razlog za to je poboljšana efikasnost u potrošnji goriva po toni koja se transportuje, jer pruža 6 m u dužinu i 10 tona više opterećenja prilikom poređenja.

Pored toga, duo prikolica je efikasnija u pogledu multimodalnosti sa željezničkim saobraćajem, pošto je infrastruktura vozačkih karavana osmišljena da maksimalno iskoristi prikolice dužine 13,6 m, kao što su one koje se pojavljuju na duo prikolici. To je razlog za promociju ovakvok vida transporta širom Evrope.