Mercedes-Benz će na jesen, na sajmu komercijalnih vozila IAA u Hannoveru predstaviti svoju strategiju [email protected], te nakon modela eVito, prikazati eSprinter, te u formi koncepta električno pokretani, sa gorivim ćelijama, pravi novitet Concept Sprinter F-CELL.

Model eVito je prvenstveno namijenjen urbanom saobraćaju i dostavnim zadacima, a ugrađena baterija kapaciteta 41,4 kWh će mu osiguravati autonomiju od prosječnih 150 km, odnosno oko 100 km u težim radnim uslovima, što je uglavnom dovoljno za dnevne potrebe, a nakon punjenja u trajanju od 6 sati, baterija može biti napunjena u potpunosti.

Ovo vozilo pokreće elektromotor snage 84 kW, sa 300 Nm obrtnog momenta, što osigurava maksimalnu brzinu od 80 km/h, a po potrebi, maksimalna brzina se može povećati na 120 km/h.

Osnovna verzija eVita, dugačka je 5.140 mm i ima maksimalnu nosivost od 1.073kg, te maksimalnu dozvoljenu masu od 3.200 kg. U ponudi će biti i duga verzija, ukupne dužine 5.370 mm, sa nosivošću od 1.048 kg, te tovarnim prostorom od 6,6 m3.

Nešto veći je eSprinter, koji uz ukupnu dozvoljenu masu od 3.500 kg, nudi tovarni prostor do 10,5 m3, kao i standardni model sa SUS motorom. U eSprinter, osim baterije kapaciteta 41 kWh, može biti ugrađena i baterija kapaciteta 55 kWh, koja će potpuno opterećenom vozilu (nosivost 900 kg) osigurati autonomiju od 150 km.

Concept Sprinter F-CELL je zapravo campervan, a predstavlja kombinaciju električnog pogona sa gorivim ćelijama. Pokreće ga eelektromotor snage 147 kW sa 350 Nm obrtnog momenta. Za napajanje gorivih ćelija predviđena su tri hidrogenska rezervoara, u koja se može smjestiti ukupno 4,5 kg hidrogena (vodik – H2), koji osiguravaju autonomiju od oko 300 km. U slučaju potrebe, moguće je ugraditi i dodatni rezervoar, sa kojim se autonomija povećava na oko 530 km.