Dolaskom ljeta i sezone godišnjih odmora, Goodyear savjetuje operaterima turističkih i međugradskih autobusa korištenje guma koje su posebno razvijene za takve transportne zadatke. Guma Goodyear Marathon Coach, je upravo razvijena kako bi se osigurala visoka kilometraža, niska potrošnja goriva i maksimalna udobnost putnika.

Smanjen radni vijek guma zbog neujednačenog habanja guma je ozbiljan problem na savremenim autobusima. Da bi prevazišli ovu pojavu u Goodyearu su razvili nove gume, posebno za najnovije generacije autobusa. Asimetrični dizajn gume Marathon Coach osigurava veliku kilometražu, dobre performanse u svim uslovima vožnje i visok nivo udobnosti za vozače i putnike.

„Savremeni autobusi su visoko sofisticirani, sa snažnim motorima i visokim krstarećim brzinama, a njihovi putnici imaju veoma stroge zahjteve po pitanju udobnosti i niskog nivoa buke. Guma Goodyear Marathon Coach je specijalno razvijena, kako bi se suočila sa ovim izazovima. Sa inovativnim svojstvima i tehnologijama, guma Marathon Coach je razvijena i stvorena specijalno za ovkve autobuse i sa niskim troškovima po kilometru, što zahtijevaju operatori.“ rekao je Benjamin Willot, direktor marketinga u Goodyear Commercial Tyres Europe.

Glavne svojstva gazećeg sloja ovih guma su čvrsta ramena i asimetrični dizajn, sa ravnomjernim habanjem i velikom kilometražom, što su glavne prednosti. Gazeći sloj ima pet rebara sa Flexomatic cijevima u četiri rebra, radi poboljšanja vuče i kočenja. Čvrsta ramena pružaju otpor silama uzrokovanim krivljenjem i visokim težištem vozila. Također, imaju više gumenog materijala koja se može lakše nositi sa efektima nezavisnog sistema vješanja. Čvršća mješavina gazećeg sloja na spoljašnjim stranama, također se suočava sa većim silama nastalim zbog visokog težišta. Utori u drugom rebru dva imaju oštar ugao, čime se smanjuje nepravilno habanje, te doprinosi boljem upravljanju. Radijalne lamele u rebrima tri i četiri imaju manji ugao, što doprinosi boljem držanju i vuči i daje uravnotežene performanse. Još jedno od svojstava dezena gazećeg sloja je žljebljenje, koje je osmišljeno kako bi se izbjeglo zahvatanje kamenčića i time oštećivanje gume.

Gume Goodyear Marathon Coach imaju oznake M+S i 3PMSF, koje potvrđuju da su ispunjeni zahtjevi u većini evropskih zemalja u određenim vremenskim periodima i kada to uslovi zahtijevaju.

Za optimizaciju performansi, gume se moraju montirati na poseban način. Gume montirane na upravljačkim i pratećim osovinama, montiraju sa spoljašnjim ramenom (onaj sa lukom) sa spoljne strane vozila, dok se dvostruke gume na pogonskoj osovini montiraju spoljašnjim ramenima na suprotnim stranama parova, odnosno sa unutrašnjim ramenima jedne gume pored unutrašnjeg ramena druge gume u paru.

Oznake guma Marathon Coach pokazuju oznaku „B“ za efikasnost potrošnje goriva i prianjanje na mokrom, kao i nizak spoljni nivo buke od 69 dB.

Gume Goodyear Marathon Coach sadrže kombinaciju tehnologija, koje se zovu TravelMax, a posvećene su primjeni na dugolonojskim i međugradskim autobusima, čime se smanjuju  troškovi po pređenom kilometru i poboljšavaju ukupne performanse pneumatika. Među tehnologijama je i Silefex – asimetrični dezen, koji sadrži mešavinu silica punila i premijum prirodnog kaučuka, što rezultira manjem otporu kotrljanja.