Ford Trucks će na sajmu IAA Show u Hannoveru, ove jeseni predstaviti svoj novi kamion – dugolinijski tegljač, za kojeg tvrde da će biti dobar kao najnoviji proizvodi sedam vodećih evropskih proizvođača kamiona.

„Neće više biti sedam sestara, biće ih osam. Imamo namjeru da budemo prisutni na svim značajnim tržištima“ rekao je Emrah Duman, direktor Ford Trucks, odgovoran za međunarodna tržišta.

Ford Trucks razvija novi tegljač još od 2013. Godine, a koji oblikom karoserije neće biti sličan aktuelnim modelima serije Cargo. Novi tegljač će imati potpuno novu masku hladnjaka, ravan pod i kabinu široku 2,5 m.

Prema prvim najavama, za pokretanje ovog tegljača će se koristiti Fordov 12,7 litarski Ecotorq motor sa 500 KS, za kojeg tvrde da će biti efikasniji i sa manjom potrošnjom goriva u odnosu na verzije sa 420 i 480 KS, trenutno dostupne u kamionima serije Cargo.

Također, planirano je da se tokom prvih 18 mjeseci proizvodnje u ove tegljače ugrađuje ZF TraXon mjenjač, nakon čega bi se trebao ugrađivatni mjenjač vlastite konstrukcije.

„Moramo biti konkurentni i razvijamo svoj mjenjač, sa kojim ćemo smanjiti troškove“ objašnjava   Serhan Turfan, podpredsjednik Ford Trucks.

Također, u Ford Trucksu ističu da, iako će se proizvoditi u Turskoj, neće biti isklučivo Turski kamion. Naime ovaj proizvođač ima veoma ambiciozne planove tržišnog nastupa. Do početka 2017. Godine, Ford Trucks je bio prisutan na tržištima 29 zemalja, međutim, do kraja ove godine, taj broj će se povećati na 41, što uključuje uglavnom Istočnoevropske zemlje. Do 2020. Godine, ovaj proizvođač bi trebao biti prisutan na tržištima 50 zemalja, a očekuje se da će 50% ukupne proizvodnje biti plasirano u Evropi.