Kamaz je pobijedio na tenderu o isporuci autobusa i stanica za brzo punjenje baterija za kompaniju Mosgotrans (Мосгортранс), kao i njihovog održavanja u narednih 15 godina.

Autobusi Kamaz-6282 su niskopodni autobusi, kapaciteta 85 putnika (30 putničkih sjedišta), dužine 12.155, širine 2.500 i visine 3.480 mm.

Autobusi će koristiti Li-Ti (Lithium-Titanate) baterije, koje se brzim punjačem mogu napuniti u vremenu od 6 do 20 minuta. Ove baterije su predviđene za radni vijek duži od 10 godina i bez gubitka kapaciteta mogu se puniti/prazniti u više od 10 hiljada ciklusa, a zahavljujući sistemu grijanja, funkcionalne su pri temperaturama do -45°C.

Za njihovo punjenje će biti instalirane posebne stanice, napona 380, a punjenje će se odvijati preko krovnog pantografa.

Autobusi će biti poremljeni klima uređajima, CCTV (close circuit television) sistemom, satelitskom navigacijom, USB konektorima za punjenje mobitela i internim Wi-Fi sistemom.

Prvi električni autobusi će biti uključeni u redovni saobraćaj tokom jeseni, a do kraje 2019. godine, u Moskvi će saobraćati 600 električnih autobusa. Moskovske gradske vlasti, planiraju da do 2021. godine obustave korištenje dizelskih autobusa u javnom saobraćaju.

Kamaz planira da će i drugi ruski gradovi započeti transformaciju javnog prevoza i po potrebi, spreman je isporučivati 1.000 električnih autobusa godišnje.