Shell Lubricants i AirFlow Truck Company udružili su snage u razvoju novog hiperefikasnog tegljača Class 8 (36 tona ukupne dozvoljene mase).

Cilj je bio stvoriti kombinacijutegljač/poluprikolica koji će ponuditi efikasnost, sa ciljem štednje goriva i smanjenja emisije CO2, a korištenjem konvencijalnih, postojećih tehničkih rješenja.

Iako je šasija klasična, čelična, konfoguracije 6 x 2, karoserija je večim dijelom napravljena od karbona, kako bi bila što lakša. Velika pažnja posvećena je aerodinamici, odnosno smanjenju otpora zraku. Maska hladnjaka je zapravo aktivna rešetka, koja se po potrebi otvara ili zatvara, u skladu sa potrebama dovođenja dovoljne količine zraka za hlađenje motora. Kao i trkaći automobili, ovaj tegljač ima brojne aerodinamičke elemente, a posebno izražene bočne panele koji prekrivaju točkove, a na stražnjem dijelu poluprikolice su posebi spoileri koji smanjuju turbulencije iza nje.

Za pogon se koristi motor Cummins X15, sa 6 cilindara, radne zapremine 15 l, sa 400 KS i 2.508 Nm obrtnog momenta, a njegova snaga se prenosi preko 18-stepenog Eaton automatiziranog mjenjača (Automated Manual Transmission – AMT), koji za ovu priliku posebno pripremljen i omogućuje vožnju već pri 800 o/min.

Na stražnjoj osovini tegljača je generator/elektromotor, koji prilikom košenja ili usporavanja vrđi rekuperaciju energije, te puni bateriju napona 48 V, a akumuliranu energiju korisiti kada treba ubrzavti, ili prilikom vožnje na uzbrdici.

Prednje gume su dimenzija 295/75 R 22.5, a stražnje 445/50 R 22.5.

Elektični sistem je dosta kompleksan, jer je osnovni napona baterija 48 V, pa je primijenjen dual sistem 48 V/12 V za napajanje. Za startanje motora, umjesto konvencionalnog akumulatrora, koristi se superkondenzator, dok se za punjenj baterija koristi poseban inverter/punjač snage 6 kW.

Za podmazivanje se koriste sintetička maziva, konkretno Spirax S6 GXME 75W-80 za mjenjač, Spirax S5 ADE 75W-85 za diferencijal i Spirax S6 GME 40 za osovine, kao i motorno ulje Shell Rotella T6 Multi-Vehicle 5W-30.