Prije godinu dana, u gradu Östersund, na sjeveru švedske započela je testna faza baterijski pokretanih autobusa Scania Citywide Low Floor.

U testnu fazu su bila uključena tri autobusa koji su saobraćali na ruti dužine 15 kilometara, sa 40 usputnih stanica. Na krajevima rute instalirane su stanice za dopunjavanje baterija. Sa punjenjem u trajanju 10 minuta, autobusi su saobraćali svakih 15 minuta, sa 100 vožnji dnevno.

Tom Terjesen, urednik norveškog vodećeg magazina Busmagasinet i predsjednik žirija za International Bus & Coach, nedavno je imao priliku da testira ove autobuse, uključujući i realne uslove vožnje. Otkrio je da se autobus dobro drži na putu, sa minimalnim unutrašnjim bukom. „Normalno je da otkrivamo novi set zvukova u autobusu, kada se ukloni dizelski motor. Ali u Scanijinom autobusu uopšte nema buke. Šuje se čkripanje traka na vratima, iako vozimo na zaleđenim i slabo čišćenim putevima. Čak i pri maksimalnoj brzini od 70 km/h, buka od vjetra i točkova koji se kotrljaju je bezznačajna. Autobus je iznutra identičan sa dizelskim verzijama Citywidea, ali sa električnim pogonom i nultom emisijom. Scania je napravila vrlo dobar baterijski autobus“ objašnjava Tom Terjesen.

Od sredine marta ovi električni autobusi će biti u redovnom saobraćaju u Östersundu.