Početna / Vijesti i novosti / Mercedes-Benz / Mercedes-Benz Sprinter – treća generacija

Mercedes-Benz Sprinter – treća generacija

Mercedes-Benz je predstavio novu generaciju Sprintera u novootvorenom logističkom centru Mercedes-Benza, na ostrvu Mercator u Duisburgu.

„Unutrašnja luka u Duisburgu predstavlja globalnu i moderan logistički centar na najvišem nivou, te čini savršeno okruženje za predstavljanje novog Sprintera, koji nastavlja pružati tradicionalna svojstva koje su ga učinila uspješnim, a to su: fleksibilnost, robusnost i ekonomičnost. Istovremeno, novi Sprinter impresionira modernizmom, sa na primjer sistemima povezivanja te varijabilnošću, što ga čini sistemskim rješenjem za komercijalne flote“ rekao je Volker Mornhinweg, čelni čovjek Mercedes-Benz Vans.

Treća generacija Sprintera, uz progresivan dizajn donosi udobnost i sigurnost kao kod putničkih automobila, uz vrhunsku ekonomičnost, zahvaljujući nižim ukupnim troškovima vlasništva, nižim korisničkim tročkovima i servisnom intervalu od 60.000 km, ili 2 godine.

Jedna od najvažnijih novih funkcija je sveobuhvatna internet konekcija. Tu su nove, umrežene usluge Mercedes PRO, u kombinaciji s potpuno novim MBUX (Mercedes-Benz User Experience) multimedijalnim sistemom, koje pružaju odličnu osnovu za sve logističke i transportne zahtjeve. Mercedes PRO ostvaruje povezivanje svih vozača i vozila u floti. To omogućuje upravljanje zadacima u mreži, a informacije o vozilu, kao što su lokacija, nivo goriva ili intervali održavanja, dostupni su, praktično, u realnom vremenu.

Novi Sprinter je dostupan kao Panel Van, Tourer, Pick-up, šasija, bus ili tegljač. Što su glavni tipovi karoserije, sa tri konfiguracije pogona, različitim dizajnom kabine, dužine karoserije, međuosovinskih rastojanja,nosivosti, visine tovarnog prostora…čime je omogućeno 1.700 različitih kombinacija.

Uz do sada provjerene sisteme pogona na stražnje i sva četiri točka, sada je dostupan i pogon, samo naprednje točkove. Prednosti takvog rješenja su nosivost veća za 50 kg, a utovarna visina, manja za značajnih 80 mm.

Sprinter sa prednjim pogonom će biti dostupan u tri varijante, ukupne dopuštene mase od 3 do 4,1 tone, te sa međuosovinskim rastojanjima od 3.259 ili 3.924 mm, te sa 6-stepenim manuelnim, ili 9-stepenim automatskim mjenjačem.

Sprinter sa pogonom na stražnje točkove će biti dostupan u varijantama od 3 do 5,5 tona, te sa pet različitih međuosovinskih rastojanja od 3.250 do 4.325 mm. Narvo, potrebno je istaći da će Sprinter u izvedbi tegljača, moći imati ukupnu dopuštenu masu od 8,75 tona, dok će najveći putnički kapacitet busa biti 20 putnika.

Sprinter će neizostavno biti ponuđen i sa pogonom na sve točkove, za osiguranje bolje trakcije na teškim terenima. Po prvi put će biti dostupan 7G-TRONIC PLUS mjenjač, a u opciji će biti i mogućnost redukcije prenosnog odnosa.

Okosnicu pogonskih agregata čini već poznati 4-cilindrični trubodizelski motor radne zapremine 2,1 l, koji će kod vozlia sa stražnjim pogonom biti dsotupan sa snagama od 114, 143 i 163 KS, dok će kod vozila sa prednjim pogonom biti dstupan u izvedbama sa 114, 143 i 177 KS, s tim da će najsnažnija izvedba biti dostupna samo za kampervanove.

U zavisnosti od brojnih faktora, prosječna potrošnja će biti između 6,9 i 9,7 l/100 km, a emisija CO2 između 181 i 253 g/km.

Najjači u ponudi je 3.0 6-cilindrični  motor sa 190 KS i 440 Nm obrtnog momenta.

U formi  Sprinter panel van, zapremina tovarnog prostora će biti od 7,8 do 17 m3, sa podnicom površine 3,98 do 7,606 m2 (dužina podnice od 2.732 do 4.810 mm), širina podnice je 1.787 mm, a visina tovarnog prostora od 1.719 do 2.243 mm.

Novi Sprinter će biti tržišno dostupan od juna, dok će eSprinter biti dostupan od 2019. godine.

Komentariši