Početna / Autobusi / Solaris proizvodi dvozglobni trolejbus dužine 24 m

Solaris proizvodi dvozglobni trolejbus dužine 24 m

Tokom više od 20 godina postojanja,  Solaris Bus & Coach S.A. je navikla klijente da redovno proširuje svoju ponudu inovativnim asortimanom vozila.

Solaris je bio prvi evropski proizvođač koji je pokrenuo serijsku proizvodnju hibridnih autobusa, a od 2011. godine, ponuda uključuje i električne autobuse.

Najnoviji projekat Solarisovog odjeljenja za istraživanje i razvoj (BBiR) je dvozglobni, trodjelni, četveroosovinski trolejbus Solaris Trollino 24, dugačak 24 m.

Ideja koja stoji iza novog trodjelnog trolejbusa je stvaranje platforme za serijsku proizvodnju 24-metarskih hibridnih i električnih autobusa/trolejbusa.

Naime, planirano je do polovine ove godine, završiti prototip, koji će biti podvrgnut intenzivnom testiranju u realnim uslovima eksploatacije, nakon čega bi trebalo dobiti odobrenje za putnički saobraćaj ovakvih vozila.

Novi Solaris proizvod će biti veoma napredan u tehničkom smislu. Pogon će se sastojati od dva vučna motora, koji pokreću dvije pogonske osovine. U autobus će biti ugrađen baterijski paket kapaciteta 94 Ah (58 kWh), koja će se puniti tokom vožnje, preko nadzemne linije i bipolarnog pantografa, koji se tradicionalno primijenjuje u trolejbusima. Akumulirana energija će se koristiti kada se vozilo odvoji od napajanja, a kako bi se olakšali manevri u gradskom saobraćaju, četvrta osovina vozila će biti upravljiva.

Kabina vozača će biti klimatizirana, opremljena sistemom grijanja i ventilacije, te okretnim sjedištem koje omogućuje maksimalno ergonomsko podešavanje za udobnost vozača. Vozač će takođe imati na raspolaganju dva ekrana dijagonale 8 inča koji prikazuju pogled sa jedne kamere usmjerene na pantograf i druge, spoljne kamere, instalirane iza drugog zgloba i sabirnice. Vozač će imati i CCTV kamere, za nadzor putnika, dok će putnicima na raspolaganju biti tri 29-inčna ekrana, sistem klimatizacije, te brojne USB priključke za mobilne uređaje. Unutrašnje osvjetljenje će biti realizirano sa LED elementima, a kako bi se olakšao brz ulazak i izlazak, pripremljen je raspored vrata 2-2-2-2-2 (pet dvostrukih vrata). U putničkom odjeljenju će biti 53 sjedišta, od kojih je 16 u niskopodnim dijelovima, kako bi se omogućio ulazak putnika sa smanjenom pokretljivošću, a predviđen je i prostor za invalidka kolica, dječija kolica i bicikle.

Komentariši