Početna / Vijesti i novosti / MAN / Volkswagen Truck & Bus – odlični prodajni rezultati

Volkswagen Truck & Bus – odlični prodajni rezultati

Volkswagen Truck & Bus je povećao prodaju tokom 2017., u odnosu na 2016. godinu za 12%, što je postignuto doprinosom svakog pojedinog brenda.

Brend Prodaja u 2017. trend
MAN Truck & Bus 89.990 +8%
Scania 90.780 +12%
Volkswagen Caminhões e Ônibus 25.880 +27%

Tokom protekle godine, Volkswagen Truck & Bus je na tržišta plasirao 183.480 kamiona, od čega u Evropi (EU28+2 – Evropska Unija + Norveška i Švicarska), 106.580, a u Južnoj Americi 29.590. Pozitivni trendovi zabilježeni su i na tržištima Azijsko-Pacifičke regije, kao i Kine. Sa 19.220 autobusa, ostvaren rast od 8% u odnosu na 2016. godinu.

„Volkswagen Truck & Bus Group zabilježila je pozitivne prodajne rezultate, drugu fiskalnu godinu zaredom. MAN, Scania i Volkswagen Caminhões e Ônibus imali su ulogu u ovom povećanju. Portfolij koji imaju MAN, Scania i Volkswagen Caminhões e Ônibus je veoma atraktivan na tržištu privrednih vozila. Zato smo uspjeli odgovoriti na potrebe za komercijalnim vozilima u različitim regionima“ rekao je Andreas Renschler, član uprave Volkswagen AG, izvršni šef Volkswagen Truck & Bus, funkcionalno odgovoran za komercijalna vozila.

MAN se pozicionirao kao proizvođač sa kompletnom ponudom, predstavivši novi model, TGE, te sada nudi vozila od 3 do 44 tone. Također, tu su i novi D08 motori sa SCR posttretmanom izduvnih gasova i pojednostavljenom instalacijom, te potrošnjom goriva manjom za 5,5%.

MAN postiže dobre rezultate na polju alternativnih goriva, primjenom prirodnog gasa za pokretanje autobusa. MAN je dobio i fondaciono odobrenje od njemačkog ministarstva transporta i digitalne infrastrukture (Bundesministerium für Verkehr und digitale Infrastruktur) za projekat vožnje u konvoju (platooning), koji će biti stvaren u saradnji sa transportnom kompanijom DB Schenker, na autoputu A9 u Njemačkoj.

Scania je ove godine predstavila brojne novitete. Prije svega, tu je nova serija građevinskih kamiona Scania XT, zatim serija L, kao i novi 7-litarski motor.

Scania 7 litre engine

Osim toga, Scania koristi i alternativna goriva, prije svega prirodni gas, pa je planirana saradnja sa logističkom grupom HAVI, koja će koristiti veći broj kamiona na gas i sa hibridnim pogonom. Uz to, tu je i niz drugih usluga, kao što je digitalna platforma Scania One, sa više od 300.000 digitalno povezanih kamiona.

Volkswagen Caminhões e Ônibus nudi najprodavanije kamione u Brazilu sa modelima Delivery i Constellation, a najavljena je i serijska proizvodnja električno pokretanog modela e-Delivery, koja će početi 2020. godine.

RIO, digitalni brend u okviru Volkswagen Truck & Bus, dostupan je korisnicima od decembra protekle godine, u formi RIO Essentials, kao kompilacija besplatnih usluga. Te usluge/funkcije uključuju flotni nadzor, koji u realnom vremenu pokazuje poziciju vozila i informacije o kilometraži, stanju goriva u rezervoaru, i identifikaciju vozača. RIO Essentials također nudi analizu i evaluaciju podataka, u cilju davanja preporuka za sljedeće aktivnosti. Tokom ove godine će i MAN i Scania svoje digitalne usluge prenijeti na RIO platformu, te tako aktivno sprovesti digitalnu transformaciju u industriji.

Komentariši