MAN-ov luksuzni proizvođač BMC (Bus Modification Center) sa sjedištem u mjestu Plauen, u Njemačkoj, na sajmu CMT u Stuttgartu, predstavlja neke početne zamisli o vozilu dvostruke namjene-

Osnova je MAN TGE, čiji se tovarni prostor, po potrebi pretvara u hotelsku sobu za posadu. Bez obzira na to, kako se vozilo koristi u kontekstu rada,  MAN TGE je moguće koristiti i kao vozilo za slobodno vrijeme.

Tema nije tako nova, naime, MAN je još prije 90 godina predstavio prvi weekwnd-auto. U to doba, kao i danas, pojedini autobusi su napuštali proizvodnu halu u  Plauenu , kao timaska vozila za spoertske klubove,VIP šatlovi za državnike, muzičare ili jednostavno kao kamperi.

Tako su na osnovu MAN TGE, nastale dvije inovativne ideje, odnosno dva funkcionalna prototipa.

Oba prototipa koriste MAN TGE 4×4, sa standardnom međuosovinskim rastojanjem i visokim krovom kao osnovu. Vozila pokreće turbodizelski motor radne zapremine 1.968 ccm, sa 177 KS.

Prvi prototip prati osnovnu ideju varijabilnog vozila za dvoje ljudi, drugi prototip ima klasičan izgled trajno instaliranog unutrašnjeg namještaja. Međutim, oba vozila nisu namijenjena da budu kamperi, već kao čvrsta osnova sa puno prostora za specifične potrebe krajnjeg kupca. Glavni razlog je taj što dual-sistem, sa prenosivim namještajem, koji se može postaviti na različite lokacije, namijenjen korisnicima koji upražnjavaju sportske aktivnosti, ili za zabavu sa skupom opremom.

Ukratko: Tokom sedmice, MAN TGE služi za transportne zadatke, a tokom vikenda ima sporedni posao transporta predmeta kao što su planinski bicikli ili baloni sa vrućim zrakom.

„Sa našom drugom studijom napravili smo korak dalje, da pokažemo šta BMC može uraditi. Ovdje smo pored umivaonika, ugradili i sklopivi krov tipa koji se podiže, a koji se obično može naći samo u manjim vozilima. Na taj način demonstriramo našu kompetenciju i iskustvo u individualizaciji vozila koja se prije svega u klasičnom smislu zasniva na modifikaciji za komercijalne kupce“ objašnjava Heinz Kiess, viši menadžer prodaje i marketinga u BMS-u.

Prilagođavanje visine šasije i široke terenske gume, koje osiguravaju povećanje klirensa, uzimaju u obzir individualni karakter svakog od ova dva koncepta. Osim toga, modifikacija pruža značajan napredak u uslovima vožnje u off-roadu.