Iveco je otvorio Daily Cnetar u tvornici Suzzara u Veroni (Officine Brennero), kako bi kupcim ponudio kompletno novo iskustvo. Daily Centar je, zapravo, nova kapija tvornice, stvorena da posluži kao izložbeno prodajni centar, a predstavlja rekonstrukciju izložbenog paviljona New Holland Expo 2015.

„Daily je linija lakih komercijalnih vozila, koja može naše klijente povesti u uspješnu poslovnu budućnost, predviđajući njihove potrebe, pružanjem efikasnih i profitabilnih transportnih rješenja, te  otvaranjem novih poslovnih mogućnosti.  Ovdje u Daily Centru, kupcima možemo dati jedinstven uvid na sve mogućnosti koje Daily nudi, pružiti profesionalne savjete od strane visoko kvalifikovanih prodavaca, specijalizovanih za ovaj proizvod i poslovni segment, i pokazati napredne tehnologije koje su uključene u vozilo. Naši lokalni kupci, također će moći ovdje preuzeti svoje potpuno novo vozilo, što je dodatni element održivosti, smanjivanjem troškova transporta“ prokomentarisao je Pierre Lahutte, predsjednik kompanije Iveco.

Kupci mogu doći u prostranu izložbenu salu u kojoj je porodica vozila Daily prikazana tako da istakne dugu tradiciju inovacija i uspjeha. Na ekranima je moguće vidjeti sve elemente vozila, od okvira koji daje robusnost, pogonskog sistema, široku ponudu motora, te ekskluzivni Hi-Matic mjenjač.

Kupci će takođe moći da vide kako se Daily sklapa u proizvodnom pogonu i uvjeriti se u tehnologije i procese koji garantuju konstantno visok kvalitet vozila koja dolaze sa linije za montažu. Suzzara je tvornica na čelnoj poziciji u industriji, koja radi u skladu sa proizvodnjom svjetske klase „World Class Manufacturing (WCM), najvišim standardima za integrisano upravljanje tvornicama i procesima.

Daily Centar je dizajniran tako da izrazi vrijednosti održivosti brenda Iveco, unutar New Holland Agriculture. Primarni objekat je osmišljen da bude potpuno ekološki održiv, izgrađen bez stvaranja otpada bilo koje vrste, i kao takav je bio izložbeni paviljon. Nakon Expo 2015., objekat je potpuno rastavljen, bez ostavljanja bilo kakvih tragova, te rekonstruisan na lokaciji kompanije. Izgrađen je u skladu sa tehnikama suhe gradnje kako bi se izbjeglo korištenje betona i vode, a dizajniran tako da maksimizira energetsku efikasnost i generiše vlastitu električnu energiju sa fotonaponskim ćelijama koje su obložene na južnoj fasadi. Veliki ostakljeni zidovi optimiziraju upotrebu prirodne svetlosti unutar zgrade, a kosi krov usmjerava kišnicu ka velikom rezervoaru, pa se tako prikupljena voda koristi u samoj zgradi.

Kompletan projekat, od koncepta do izvršenja, prepoznat je kao primjer održivosti u inicijativi pod nazivom „Ka održivom izložbenom prostoru“ (Towards a sustainable Expo), a koju promoviše talijansko ministarstvo za zaštitu životne sredine.