MAN je isporučio dva tegljača TGX sa HydroDrive pogonom njemačkoj skijaškoj asocijaciji DSV (Deutscher Skiverband). Ovi tegljači će biti dio pratećeg tima biatlonaca i cross-country skijaša na ovogodišnjim nastupima na skijaškom svjetskom kupu (Skiing World Cup), a osnovna namjena vuča poluprikolica koje služe kao pokretna radionica za pripremu skija.

Osnvona prednost ovih tegljača je HydroDrive pogon prednje osovine, koji po prvi put dolazi u kombinaciji sa TipMatic mjenjačem. Naime, vozila sa ovakvim pogonom prednje osovine zadržavaju nisku šasiju i masu tek nešto veću u odnosu na vozila samo sa stražnjim pogonom, ali vozna svojstva koju pružaju vozila sa pogonom na sve točkove. Na taj način stvoran je visok nivo sigurnosti, posebno kada se tegljači kreću i manevrišu na snijegom pokrivenim i smrznutim terenima, kakvi se i očekuju na skijalištima.

Ovaj sistem pogona koristi hidrauličku pumpu, koja posebnim sistemom osigurava pogon na prednjoj osovini do maksimalne brzine do 30 km/h, te izuzetno veliki obrtni momenat, što daje dodatnu sigurnost na klizavim terenima.

Sistem MAN HydroDrive prvi prut je predstavljen 2005. Godine, od kada je stekao široku populranost, posebno u sektoru građevinskih kamiona.