Konceptnim kamionom Urban eTruck, Mercedes-Benz prikazuje fascinantne mogućnost koje su dostupne već sada, a koje će u bliskoj budućnosti steći široku primjenu. Ovim vozilom definiše se razvoj električnih vozila u distributivnom sektoru. To je troosovinsko vozilo, ukupne dozvoljene mase 26 tona, koje se kreće tiho i bez zagađenja okoline, a po svojim voznim i tovarnim performansama je potpuno uporedivo sa konvencijanim kamionima sa motorima sa unutrašnjim sagorijevanjem.

Da podsjetimo, nedavno je Mercedes-Benz predstavio potpuno funkcionalan prototip, sagrađen na standardnoj šasiji i sa standardnom kabinom, a čija je pokretačka snaga utemeljena na već postojećoj pogonskoj osovini koja je već stekla primjenu na autobusima.

Mercedes-Benz urban eTruck

Radi se o pobonskom sklopu sa elektromotorima smještenim u točkove, snage 2 x 125 kW i sa 2 x 500 Nm obrtnog momenta. Elektromotori se napajaju iz baterijskog bloka kapaciteta 212 kWh, koji osgurava dnevnu autonomiju od oko 200 km, što je otpilike dnevni radius kretanja distributivnog kamiona. UZ to, EU Komisija je zbog, još uvijek teških baterija, dozvolila povećanje dozvoljene nase za 1 tonu, za električno pokretana teretna vozila.

16C770_06

Sa novim Urban eTruckom, Mercedes-Benz ide korak dalje i prikazuje potpuno novu kabinu, sa odličnom aerodinamikom i brojnim konceptim elementima, te tovarni prostor koji omogućuje olakšanu manipulaciju, utovar i istovar, te bolje održavanje svježine namirnica u njemu.

Mercedes-Benz urban eTruck

Također, pogonski sietm ima podesiv seting, u zavisnosti od trenutnih potreba, sa izraženim modovima: auto, agile i eco.

Na taj način moguće je odabrati modalitet kretanja, ako je potrebna brzina i agilnost, ili nasuprot tome ušteda energije (eco) za duži dnevni radius kretanja i veću produktivnost.