Nissan je predstavio svoj novi van, koji je po svojim dimenzijama i mogućnostima smješten između već poznatih modela NV200 i i NV400, a dolazi kao nasljednik modela Primastar, čime ovaj proizvođač kompletira svoju ponudu lakih komercijalnih vozila.

Dizajnerske odrednice jasno ukazuju na novi pravac nazvan „Emotional Geometry”, koji je već primijenjen na modelima Juke, Qashqai i X-Trail sa prepoznatljivom „V-motion“ rešetkom hladnjaka koja dominira prednjim dijelom vozila.

Kako bi se zadovoljile različite potrebe korisnika NV 300 (kao panel van) će biti dostupan u dvije karoserijske dužine L1 i L2 i dvije visine H1 i H2, što čini 4 moguće kombinacije (L1H1, L1H2, L2H1, L2H2), te tovarnim prostorima zapremine od 5.2 do 8.3 m3. Također će biti dostupan kao šestosjed (crew van) u varijantama L1H1 i L2H2, te kao floor cab (L2H1), predviđen za različite nadgradnje.

Nissan NV300 Van
Nissan NV300 Van
Nissan NV300 Van
Nissan NV300 Van
Nissan NV300 Van
Nissan NV300 Van
Nissan NV300 Van
Nissan NV300 Van

Korisnicima koji se bave prevozom putnika, namijenjen je model NV 300 Combi (L1H1, L2H1), sa maksimalnim kapacitetom do 9 putnika.

Kako bi NV 300 bio što ekonomičniji, za pogon je predviđen 1.6 litreni dCi motor sa snagama od 95 i 120 KS, te isti takav, ali sa dvostrukim turbo punjačem i snagama od 125 i 145 KS. Zahvaljujući SCR tehnologiji za redukciju NOx-a, ovaj motor zadovoljava Euro 6 standarde, u atmosferu, u zavisnosti od izvedbe, emituje 145 – 155 g/km CO2, te u prosjeku troši 5,4 – 5,9 l/100 km.

Unutrašnjost je veoma funkcionalna, što je profesionalnim korisnicima veoma bitno, jer ima dovoljno prostora za odlaganje različite dokumentacije, odnosno, vozaču je (van) dostupan prtljažni prostor od 89 l. Potrebno je istaći da vozačeva pozicija omogućuje dobru preglednost, te da je vozačevo sjedište podesivo u veoma širokim granicama. Velika pažnja posvećena je dizajnu kokpita, što će dodatno doprinijeti manjem zamoru na cjelodnevnim radnim zadacima.

Kao što se od savremenog vozila očekuje, tu su brojne(standard) vozačke asistencije, kao što su:  Anti-lock Braking System (ABS), Electronic Brakeforce Distribution (EBD), Electronic Stability Program (ESP), Anti-Slip Regulation traction control (ASR) i Hill-Start Assist, dok je nadzor pritiska u gumama standardan za Combi verzije.

NV 300 će se proizvoditi u tvornici Renault-Nissan Allianse u mjestu Sandouville, u Francuskoj, a na tržištu širom Evrope će se naći već tokom oktobra ove godine.

Nissan NV300 Combi
Nissan NV300 Combi
Nissan NV300 Combi
Nissan NV300 Combi
Nissan NV300 Combi
Nissan NV300 Combi
Nissan NV300 Combi
Nissan NV300 Combi