Sa svojom novo generacijom, popularno NextGenScania, ovaj proizvođač pokušava podići nivo sigrunosti, kako za vozača i suvozača, a tako i za sve učesnike u soabraćaju, na najviši mogući nivo, te stvoriti najsigurniji kamion na svijetu.
Tokom razvojne faze, ukupno je 40 kamiona žrtvovano upravo na tom sigurnosnom zadatku. Ipak, niti jedna kamionska žrtva se ne može mjeriti sa ljudskim životima, stoga su svi testovi brižljivo planirani.


Svaki crash test planiran je duže od godinu dana, za pripremu svakog od takvih testova utošeno je šest do osam sedmica, a sami testovi trajali su djeliće sekunde.
U strogo kontrolisanim testnim uslovima i na posebnim poligonima, kamioni su prevrtani i udarani, sa prilkolicom, bez prikolice, sa simulacijom prikolice… žrtvovano je i nekoliko putničkih automobila.

Kako bi se izbjegla svaka opsanost od povreda, kamionima je upravljanoo daljinski, a umjesto vozača, na sjedištu je sjedio Thor, napredna testna lutka, sa više senzora nego ostala braća, te sa torzom, sa istim brojem rebara kao i ljudsko biće.